Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Порядок надсилання громадянами письмових звернень в електронному вигляді

Редакція

23.12.2016 268 0 0

Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

Слід зазначити, що на офіційному веб-порталі ДФС працює модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (оновлена версія). В головному меню особистого кабінету необхідно вибрати розділ «Листування з ДФС». Робота в особистому кабінеті здійснюється з використанням електронного цифрового підпису. У розділі «Листування з ДФС» платник може завантажити лист до органу ДФС, підписати електронним цифровим підписом та надіслати.

Джерело: http://if.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали