• Швидкий пошук надійних рішень
    і практичної інформації

Uteka

Я шукаю...

Де шукати:

розширений пошук
Отримайте доступ до більше 2 мільйонів готових рішень, публікацій та оглядів
Оформити
передплату

Відмовили в реєстрації ПН: як подати скаргу бізнес-омбудсмену?

Із цієї статті ви дізнаєтеся: ще про один спосіб захисту своїх прав у разі незаконної відмови в реєстрації податкових накладних, а саме про подання скарги омбудсменові.

Що можна зробити на практиці: дотримуючись наших рекомендацій, скласти і подати скаргу бізнес-омбудсмену, щоб добитися реєстрації ПН.

До теми захисту своїх інтересів у разі незаконної відмови в реєстрації ПН в ЄРПН ми зверталися цього року вже неодноразово, див., наприклад: «Отримали відмову в реєстрації податкової накладної? Рішення ДФС можна оскаржити» – оскарження в адміністративному порядку, «Як оскаржити в суді блокування податкової накладної: приклад позову» – оскарження в суді.

У цій консультації ми хочемо розглянути ще один спосіб захисту інтересів платників податків, який є альтернативою адміністративному і судовому оскарженню. І якщо судити зі статистики – це досить дієвий спосіб. Ідеться про звернення до бізнес-омбудсмена.

Хто такий бізнес-омбудсмен і якими питаннями він займається?

Слово «омбудсмен» походить від шведського ombudsman, що в буквальному перекладі означає «представник». Визначення цього терміна у нас у законодавстві поки що немає. Проте сам інститут омбудсмена існує в Україні. І сьогодні в ходу два поняття, які не слід плутати: омбудсмен і бізнес-омбудсмен.

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали