Оновлено форми бюджетної звітності
04.10.2017 994 0 0
Вже вдруге за рік (цього разу – наказом Мінфіну від 22.08.17 р. № 712) внесено зміни до Порядку складання бюджетної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, звітності фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування, затвердженого наказом Мінфіну від 24.01.12 р. № 44 (далі – Порядок № 44). Основні з них стосуються виключення із форм звітності за загальним та спеціальним фондами даних про фактичні видатки бюджетних установ, а отже, й норм, що регулювали заповнення відповідних граф звітності. Цими корективами унормовано питання відображення у бюджетній звітності даних про амортизацію. Крім того, із Порядку № 44 виключено норми щодо заповнення даних про нараховані доходи від надання платних послуг та інших джерел власних надходжень, а також відповідні графи із форм звітності. Як наслідок, додатки 1–6 до Порядку № 44 викладено у новій редакції.
Тепер нормами Порядку № 44 передбачено можливість подання міністерствами, головними розпорядниками коштів державного бюджету зведеної квартальної та річної бюджетної звітності у паперовій формі або із застосуванням системи електронної взаємодії органів виконавчої влади.
Утім, найцікавішим є питання набуття чинності новим документом. На початок звітної кампанії за 9 місяців він не вступив у силу, однак за усними роз’ясненнями органів Казначейства звітність слід складати вже за оновленими формами і порядком.
Наказ Мінфіну від 22.08.17 р. № 712 набуває чинності з дня опублікування. На момент написання матеріалу офіційно не опублікований.
Коментарі до матеріалу