Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Про подання уточнюючих розрахунків до декларації з податку на нерухоме майно

28.12.2016

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 12.12.2016 р. № 39533/7/99-99-12-03-05-17

Про подання уточнюючих розрахунків до декларації з податку на нерухоме майно

Державна фіскальна служба України з метою забезпечення дотримання вимог чинного законодавства в частині подання уточнюючих розрахунків до декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, повідомляє таке.

Згідно з підпунктом 266.7.5 пункту 266.7 статті 266 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають до контролюючого органу за місцезнаходженням об'єкта/об'єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Якщо платник податку після граничного терміну подання декларації виявив помилку, то він має право виправити її шляхом подання декларації з типом "Уточнююча".

Відповідно до алгоритму контролю податкової декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, не розносяться в автоматичному режимі уточнюючі податкові декларації, які мають у будь-якому рядку колонки 2 декларації одночасно з типами об'єкта житлової нерухомості за кодами від 1 до 3 також типи нежитлової нерухомості за кодами від 4 до 9.

З метою коригування податкового зобов'язання платнику необхідно подати дві уточнюючі декларації окремо для об'єктів житлової та нежитлової нерухомості.

Наприклад, для уточнення показників декларації по житловій нерухомості (код від 1 до 3):

у рядках 1 - 5 вказується виправлена (правильна) інформація у розрізі типів об'єктів нерухомості від 1 до 3;

у рядку 6 підсумовується уточнена річна сума податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, яка підлягає сплаті (сума значень колонок 7 - 11 рядків 1 - 5);

у рядок 7 переноситься нарахована сума податку з рядка 6 раніше поданої декларації;

у рядку 8 (позитивне значення розрахунку: рядок 6 - рядок 7) відображається збільшення податкового зобов'язання у результаті уточнення показників;

у рядку 9 зазначається розмір заниження (недоплата) податкового зобов'язання, за яким на момент подання уточнюючої декларації минув термін сплати;

у рядку 10 (позитивне значення розрахунку: рядок 7 - рядок 6) відображається розмір зменшення податкового зобов'язання у результаті уточнення показників;

у рядку 11 зазначається розмір завищення податкового зобов'язання, за яким на момент подання уточнюючої декларації минув термін сплати.

Платник податків, який самостійно виявляє факт заниження податкового зобов'язання минулих податкових періодів, відповідно до підпункту "а" пункту 50.1 статті 50 Кодексу зобов'язаний до подання уточнюючого розрахунку сплатити суму недоплати та штраф.

Сума штрафу, нарахована на суми недоплати податкового зобов'язання минулих податкових періодів або періодів поточного року, термін сплати яких на момент подання декларації минув, відображається у рядку 12 декларації.

Сума пені (рядок 13) нараховується платником самостійно відповідно до підпункту 129.1.2 пункту 129.1 статті 129 Кодексу.

Аналогічно заповнюються рядки уточнюючої декларації для об'єктів нежитлової нерухомості (код від 4 до 9).

Зобов'язуємо довести зазначене до підпорядкованих територіальних підрозділів для керівництва в роботі.

 

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
12.09.2025
Яка зараз існує відповідальність за продаж підакцизних товарів за цінами нижче мінімально встановлених
Відповідальність за продаж підакцизних товарів – 100 % вартості реалізованих таких підакцизних товарів, але не менше 2 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року. Детальніше див. нижче. Яка відповідальність передбачена за роздрібну торгів...
12.09.2025
Як у декларації з податку на прибуток відобразити аванси з пунктів обміну валюти та особливості зарахування переплат з авансів
Покажемо, як у декларації з податку на прибуток підприємств відображаються сплачені авансові внески з пунктів обміну іноземної валюти та чи переноситься сума авансових внесків, яка перевищує суму нарахованого податкового зобов’язання за такий податковий (звітний) рік, у зменшення податкового з...
12.09.2025
Огляд справ у спорах, пов’язаних із примусовим відчуженням нерухомого майна для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності
Спори з питань відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності належать до актуальних і водночас складних, що зумовило зарахування їх до окрем...
Кращі матеріали