Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Податкову накладну заблоковано: що необхідно знати платнику

04.12.2017

Електронні формати Таблиці даних платника податків (далі – Таблиця) розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм податкових документів.

Пояснення та копії документів, передбачені п. п. «в» п. п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), подаються виключно в електронній вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного цифрового підпису відповідальних осіб. При цьому надавати потрібно лише ті документи, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена в податковій накладній, реєстрація якої зупинена.

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим податковим накладним/розрахункам коригування за формою J(F)1312602.

Повідомлення формується по кожній окремо податковій накладній/розрахунку коригування, реєстрацію якої зупинено в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).

До Повідомлення по кожній податковій накладній в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF копії всіх первинних документів, зазначених у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, затвердженому наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, за конкретним критерієм.

При формуванні пакету документів – додатків до Повідомлення форми J(F)1360102 варто враховувати, що розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ. Крім того, щоб комісія ДФС мала можливість без перешкод опрацьовувати відскановані копії документів, рекомендується встановлювати роздільну здатність сканування документів скануючого пристрою на рівні, який забезпечить розмір файлу сканованої копії не менше ніж 100 КБ.

Рекомендації щодо відправки сканованих копій документів розміщено на офіційному веб-порталі ДФС (http://zp.sfs.gov.ua/data/material/00...)

При цьому комісія ДФС не може відмовити платнику податків у розгляді додаткових письмових пояснень та/або копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, якщо такі пояснення та/або копії документів подано платником податку до органу ДФС за основним місцем обліку не пізніше строку, визначеного п. п. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПКУ, тобто якщо вони надійшли не пізніше 365 днів.

Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна:

- через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за адресою: cabinet.sfs.gov.ua;

- через офіційний веб-портал ДФС за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд.

Джерело: http://tr.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
08.07.2025
Дії роботодавця у разі мобілізації працівника та за відсутності відповідних документів
Після отримання документів від працівника або ТЦК та СП необхідно видати наказ про увільнення працівника від роботи з дати мобілізації та скорегувати дані у табелі обліку використання робочого часу. Необхідно змінити причину відсутності на «інший невідпрацьований час», передбачений закон...
08.07.2025
Чи обов’язкове укладання колективного договору на підприємстві в умовах воєнного стану
Колективний договір є дієвим інструментом соціального захисту найманих працівників та стимулом дотримання роботодавцями вимог чинного законодавства про працю та інших питань соціальної політики. Більше за темою: Доплату за роботу на комп’ютері передбачено колдоговором: чи може роботодавець її...
08.07.2025
Відповідальність роботодавця за порушення права на відпустку
Розглянемо порядок надання щорічних відпусток, хто може взяти відпустку раніше, тривалість відпустки, особливості надання відпусток у період дії воєнного стану тощо. Більше за темою: Резерв на оплату відпусток: чи є різниці з податку на прибуток? Надання відпустки після звільнення з військової слу...
Кращі матеріали