Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як змінити адресу в ЄДР у зв'язку з перейменуванням вулиці?

09.06.2016

Закон від 15.05.03 р. № 755 не встановив граничний термін для приведення відомостей ЄДР до фактичних, але в будь-якому випадку це слід зробити якомога швидше.

Так, щоб замінити адресу в ЄДР потрібно подати два документи:

1) заяву за відповідною формою;

2) документ зі сплати адмінзбору.

Якщо стара адреса вказана в установчому документі підприємства, то треба вносити відповідні зміни спочатку в цей документ. Тобто установчий документ слід викласти в новій редакції і подати його в додаток до вищезазначених пунктів.

Ці документи можна подати як в паперовому, так і в електронному вигляді.

Сума адмінзбору становить:

- для юросіб - 410 грн.;

- для ФОП - 140 грн.

Вже в той день, коли в ЄДР внесено зміни, нові відомості будуть передані до статистичних і фіскальних органів.

Платники ПДВ повинні протягом 10 робочих днів, що настають за днем ​​зміни адреси, подати реєстраційну заяву за формою № 1-ПДВ з позначкою "Перереєстрація". Цю заяву можна подати в електронній формі в разі, якщо є договір з податковою про визнання електронних документів. При зміні адреси договір з податковою про визнання електронних документів переукладати не потрібно.

Якщо змінилася адреса об'єкта оподаткування, відомості про яку включаються до повідомлення за формою № 20-ОПП, то треба подати змінююче повідомлення, в якому вказати і стару, і нову адреси.

Єдинникам треба пройти процедуру внесення змін до даних до Реєстру платників єдиного податку. Так, потрібно подати до податкової змінюючу Заяву про застосування спрощеної системи оподаткування за формою з відміткою в реквізиті п. 5.3 цієї Заяви.

Якщо змінилося написання адреси господарської одиниці, яка вказана в реєстраційному свідоцтві за формою № 3-РРО та яка друкується в чеку, то протягом 5 робочих днів з дати зміни адреси господарської одиниці, яка вказаний в реєстраційному свідоцтві, потрібно подати за місцем реєстрації РРО:

1) змінюючу реєстраційну заяву за формою № 1-РРО з відміткою "Перереєстрація" із зазначенням причини;

2) копії документів на об'єкт;

3) довідку про опломбування;

4) повернути своє реєстраційне свідоцтво.

Нове Свідоцтво видидут протягом 2 робочих днів.

Після перепрограмування РРО необхідно його переопломбувати і отримати відповідну довідку про це. Точно таки же чином потрібно перереєструвати КОРО.

Алко-тютюнові роздрібні ліцензії та місця торгівлі, які зазвичай йдуть в зв'язці з РРО також слід переоформити як зазначено в листах ДФС від 21.03.16 р. № 6117/6/99-99-22-07-03-15 і від 06.04.16 р. № 7654/6/99-99-11-02-02-15.

Якщо змінилася адреса суб'єкта або місця зберігання, то необхідно терміново подати заяву в податкову про внесення нових відомостей до відповідного реєстру.

Також читайте: «Перейменування вулиці не зобов’язує відразу змінювати реєстрацію»

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали