Змінено правила роботи контакт-центру ДФС
01.08.2017 388 0 0
ДФС прийняла наказ від 12.07.2017 N 475 "Про затвердження Порядку надання інформаційних послуг Контакт-центром ДФС".
Згідно порядку контакт-центр - це виділений підрозділ у структурі Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, який забезпечує надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять засобами телекомунікації.
Контакт-центр функціонує за єдиним багатоканальним номером телефону 0 800 501 007 та електронною адресою поштової скриньки idd@sfs.gov.ua.
Графік роботи Контакт-центру:
надання інформаційно-довідкових послуг - з 8 год. 00 хв. до 20 год. 00 хв. (крім вихідних та святкових днів);
інформація на сервіс "Пульс", інформація про особу, стосовно якої проводиться перевірка, щодо поширення на неї заборон відповідно до Закону "Про очищення влади" та повідомлення від працівників структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів про порушення вимог Закону "Про запобігання корупції" іншою особою ДФС - приймається Контакт-центром цілодобово.
Вартість послуг Контакт-центру зі стаціонарних телефонів безкоштовна, з мобільних телефонів - оплата дзвінків здійснюється за тарифами оператора мобільного зв'язку (або за наявним механізмом call-back - вартість послуг безкоштовна).
Коментарі до матеріалу