Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Для здійснення невід'ємних поліпшень орендованого держмайна потрібна згода орендодавця

02.08.2018


Затверджено Порядок надання орендарю згоди орендодавця державного майна на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого державного майна. Ця процедура складається з трьох етапів:

  • подання заяви і пакета документів орендарем;
  • розгляд заяви і документації орендаря;
  • прийняття відповідного рішення.

До пакета документів входять:

1) опис передбачуваних поліпшень і кошторис витрат на їх проведення;

2) інформація про доцільність здійснення поліпшень, яка надається у разі оренди:

  • цілісного майнового комплексу (далі – ЦМК), будівлі або споруди – органом, уповноваженим управляти відповідним держмайном (за його наявності);
  • приміщень, частин будівель і споруд – органом, уповноваженим управляти відповідним держмайном, або за його дорученням чи за його відсутності – балансоутримувачем;

3) приписи органів пожежного нагляду, охорони праці (за наявності);

4) довідка балансоутримувача про вартість об’єкта оренди за даними бухобліку на початок поточного року;

5) завірена копія проектно-кошторисної документації, якщо інше не встановлено договором оренди;

6) звіт за результатами експертизи кошторисної частини проектної документації на здійснення невід’ємних поліпшень.

У разі оренди ЦМК при здійсненні поліпшень за рахунок амортизаційних відрахувань на орендоване держмайно чи інших коштів орендодавець для розгляду питання про надання згоди на здійснення невід’ємних поліпшень створює комісію за участю представників органу, уповноваженого управляти майном, а за його відсутності – відповідно до п. 6 цього Порядку.

Після отримання згоди орендар складає графік виконання робіт і подає його орендодавцю. По закінченні робіт орендар надає орендодавцю інформацію про завершення робіт і подає копії підписаних замовником і підрядником актів приймання виконаних робіт і документів, що підтверджують оплату цих робіт.

Важливо: орендодавець зобов’язаний протягом 5 робочих днів після отримання інформації про здійснені поліпшення внести до бази даних інформаційно-пошукової підсистеми Фонду держмайна «Етап – Оренда» відомості про зміст поліпшень, витрати на поліпшення та джерело їх фінансу­вання.

Наказ Фонду держмайна від 25.05.18 р. № 686 набув чинності з 03.07.18 р. («Офіційний вісник України» від 03.07.18 р. № 50).

Коментарі до матеріалу
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
15.09.2025
Чи вимагати трудову книжку при працевлаштуванні сумісника
Надамо відповідь на наступні запитання: чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні за сумісництвом та який документ має надати працівник замість трудової книжки. Більше за темою: Особливості оформлення на роботу сумісника Чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні ...
15.09.2025
Передоручення: як правильно оформити довіреність на передачу повноважень
Розглянемо, що таке передоручення; яка форма довіреності, виданої в порядку передоручення; умови та особливості оформлення коли передоручення втрачає чинність; порядок скасування довіреності тощо. Більше за темою: Як оформити довіреність на підписання ТТН та інших документів посередником, який відв...
Кращі матеріали