Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Затверджено порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО РРО

15.04.2019

Наказом Міністерства фінансів України від 13 лютого 2019 року № 64, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 березня 2019 р. за № 307/33278 затверджено порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.

Зазначеним наказом установлюється, що:

1) не пізніше двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, ДФС формує реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр) та включає до Реєстру всі екземпляри реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), які зареєстровані в органах ДФС і перебувають в експлуатації (крім тих РРО, що зареєстровані для господарських одиниць чи суб’єктів господарювання із місцезнаходженням на тимчасово окупованих територіях) або перебували в експлуатації на дату набрання чинності цим наказом, із присвоєнням їм реєстраційних номерів; 

2) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, виробники (постачальники) подають заяви про включення до Реєстру всіх екземпляри РРО, поставка яких була здійснена до набрання чинності цим наказом, строк експлуатації яких не сплив та які не включені до Реєстру.
Якщо на момент отримання заяви про включення моделі (модифікації) РРО до Реєстру такий реєстратор вже включений до Реєстру згідно з підпунктом 1 цього пункту, заява виробника (постачальника) вважається заявою про внесення змін до Реєстру; 

3) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, у разі подання заяви до органу ДФС про реєстрацію РРО, який не включений до Реєстру на дату подання такої заяви, суб’єкт господарювання – користувач реєстратора додає до заяви копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання реєстратора у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема). На підставі зазначених документів орган ДФС включає РРО до Реєстру; 

4) щодо екземплярів РРО, які були зняті з реєстрації в органах ДФС (шляхом скасування реєстрації) до набрання чинності цим наказом, не включені до Реєстру та щодо яких не сплив строк експлуатації, включення таких екземплярів РРО до Реєстру може бути здійснене органом ДФС у загальному порядку, в тому числі на підставі заяви виробника (постачальника) або звернення суб’єкта господарювання – користувача реєстратора та доданих до неї копій документів, що підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);

5) первинне наповнення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій інформацією про центри сервісного обслуговування РРО здійснюється на підставі заяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинності цим наказом відповідно до вимог Порядку.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування

http://www.minfin.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
24.11.2025
Установлення безперервності страхового стажу особи у разі поновлення на роботі після незаконного звільнення: Верховній Раді рекомендують прийняти законопроєкт в цілому
Більше за темою: Як розрахувати страховий стаж для оплати лікарняного? Стаж для щорічної відпустки: таблиця-підказка Період безробіття: запис до трудової книжки та зарахування до стажу 20 листопада 2025 року Комітет з питань соціальної політики та захисту прав ветеранів провів чергове засідання у...
24.11.2025
Пропонують змінити підстави щодо визначення поважних причин для можливості звільнити працівника
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про внесення змін до ст. 40 КЗпП щодо уточнення можливих підстав звільнення працівника з роботи з ініціативи роботодавця через відсутність на робочому місці більше трьох годин для гарантування захисту працівника від незаконного звільнення. Більше за т...
24.11.2025
Пропонують зміни щодо обов’язкової виплати зарплати в умовах воєнного стану
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо гарантування виплати заробітної плати працівникам в період вимушеного невиконання своїх трудових обов'язків внаслідок ведення бойових дій або інших обставин непереборної сили. Більше за темою: Трудові відносини у період воєнного стану: застосовуємо о...
Кращі матеріали