Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Затверджено порядки ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО РРО

15.04.2019

Наказом Міністерства фінансів України від 13 лютого 2019 року № 64, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 березня 2019 р. за № 307/33278 затверджено порядки ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій.

Зазначеним наказом установлюється, що:

1) не пізніше двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, ДФС формує реєстр екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі – Реєстр) та включає до Реєстру всі екземпляри реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО), які зареєстровані в органах ДФС і перебувають в експлуатації (крім тих РРО, що зареєстровані для господарських одиниць чи суб’єктів господарювання із місцезнаходженням на тимчасово окупованих територіях) або перебували в експлуатації на дату набрання чинності цим наказом, із присвоєнням їм реєстраційних номерів; 

2) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, виробники (постачальники) подають заяви про включення до Реєстру всіх екземпляри РРО, поставка яких була здійснена до набрання чинності цим наказом, строк експлуатації яких не сплив та які не включені до Реєстру.
Якщо на момент отримання заяви про включення моделі (модифікації) РРО до Реєстру такий реєстратор вже включений до Реєстру згідно з підпунктом 1 цього пункту, заява виробника (постачальника) вважається заявою про внесення змін до Реєстру; 

3) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності цим наказом, у разі подання заяви до органу ДФС про реєстрацію РРО, який не включений до Реєстру на дату подання такої заяви, суб’єкт господарювання – користувач реєстратора додає до заяви копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання реєстратора у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема). На підставі зазначених документів орган ДФС включає РРО до Реєстру; 

4) щодо екземплярів РРО, які були зняті з реєстрації в органах ДФС (шляхом скасування реєстрації) до набрання чинності цим наказом, не включені до Реєстру та щодо яких не сплив строк експлуатації, включення таких екземплярів РРО до Реєстру може бути здійснене органом ДФС у загальному порядку, в тому числі на підставі заяви виробника (постачальника) або звернення суб’єкта господарювання – користувача реєстратора та доданих до неї копій документів, що підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема);

5) первинне наповнення реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій інформацією про центри сервісного обслуговування РРО здійснюється на підставі заяв виробників (постачальників) протягом двох місяців після набрання чинності цим наказом відповідно до вимог Порядку.

Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування

http://www.minfin.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
03.07.2025
Міжнародні посилки, що не відповідають митній декларації, конфіскують: Закон підписано
Пересилання через митний кордон товарів, наявність, найменування або назва, кількість яких не відповідають митній декларації, буде тягнути за собою накладення штрафу в розмірі від 30 до 50 % вартості цих товарів з конфіскацією або без такої. Більше за темою: Отримання післяплати від NovaРay та...
03.07.2025
Кабмін прийняв рішення щодо внесення змін до реєстру лікарських засобів
Ввозите на територію України лікарські засоби? Уряд змінив відповідні реєстри лікарських засобів! Більше за темою: Зміна митної вартості товарів: коли коригувати ПДВ? Підприємець планує займатися зовнішньоекономічною діяльністю: чи потрібна акредитація на митниці? Під час засідання 2 липня Уряд за...
03.07.2025
Внесено зміни до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з медичної практики знову змінили. Більше за темою: Експертні команди: особливості функціонування в медичному КНП Медичні відходи: новий порядок управління Урядом 02.07.2025 внесено зміни до постанови КМУ від 02.03.2016 № 285 «Про затверд...
Кращі матеріали