Затверджено Порядок видачі свідоцтва про право на вчинення нотаріальних дій щодо оформлення спадщини
29.12.2016 327 0 0
Мін'юст прийняв наказ від 07.12.2016 № 3595/5 "Про затвердження Порядку видачі свідоцтва про право на вчинення нотаріальних дій щодо оформлення спадкових прав".
Цей Порядок визначає процедуру видачі уповноваженій посадовій особі органу місцевого самоврядування (далі – уповноважена особа) свідоцтва про право на вчинення нотаріальних дій щодо оформлення спадкових прав.
Свідоцтво про право на вчинення нотаріальних дій щодо оформлення спадкових прав (далі – свідоцтво) може бути видане уповноваженій особі, яка має вищу юридичну освіту, досвід роботи у галузі права не менше трьох років, пройшла протягом року стажування у державній нотаріальній конторі або приватного нотаріуса, завершила навчання щодо роботи з єдиними та державними реєстрами, що функціонують в системі Міністерства юстиції України, та склала іспит із спадкового права.
Свідоцтво є підставою вчиняти уповноваженою особою нотаріальні дії, передбачені пунктами 6, 7 частини першої статті 37 Закону України «Про нотаріат», а саме: видавати свідоцтва про право на спадщину, а також про право власності на частку в спільному майні подружжя в разі смерті одного з подружжя.
Свідоцтво видається Міністерством юстиції України на підставі рішення Комісії з питань складення іспиту із спадкового права посадовими особами органу місцевого самоврядування, уповноваженими на вчинення нотаріальних дій (далі – Комісія), що зберігається у справах Департаменту приватного права (далі – Департамент).
Уповноважена особа, яка має намір одержати свідоцтво, подає заяву на ім’я керівника органу місцевого самоврядування про внесення до Міністерства юстиції України подання про видачу свідоцтва (далі – заява). Заява підлягає реєстрації в установленому порядку.
Коментарі до матеріалу