Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Уряд ухвалив постанову про створення Реєстру адрес нерухомості

13.03.2024 117 0 0

Уряд ухвалив постанову про створення трьох базових реєстрів: 

  • адміністративно-територіальних одиниць (ЄДРАТО);  
  • адрес (ЄДРА); 
  • будівель та споруд (РБС). 

Їх упровадження не лише допоможе розв’язати проблеми з реєстрацією прав власності, помилками в нарахуванні субсидій, труднощами в наданні соціальних послуг, а й стане дієвими інструментами для боротьби з корупцією.  

Інформація з цих реєстрів забезпечує взаємодію між інформаційними системами на різних рівнях управління. Наприклад, без реєстру адрес виникає ризик шахрайства щодо прав власності на нерухомість, можуть бути труднощі в реєстрації місця проживання та роботі спеціальних служб. 

Тож коли з’явиться Єдиний державний реєстр адрес, буде єдине достовірне джерело адресних даних, де кожен населений пункт, вулиця чи будинок матиме унікальний ідентифікатор. Перевага цього реєстру — його наповнюють та актуалізують безпосередньо відповідальні співробітники громад на місцях, які володіють найдостовірнішою інформацією. 

Нині органи місцевого самоврядування навчаються роботи з наповнення ЄДРА та РБС. Вже підключено до тестового середовища понад 1 300 громад, більшість з яких уже завершили теоретичне та практичне навчання. Очікуємо, що скоро навчання завершать представники всіх громад. Адже це запорука швидкого підключення фахівців до «продсередовища» та отримання повноцінного доступу до ведення реєстрів. 

Створення та ведення відкритих реєстрів – важливий крок України до подальшої інтеграції в єдиний цифровий європейський простір.  

Проєкт координується Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури разом з Міністерством цифрової трансформації за підтримки USAID / UK aid проєкту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах / TAPAS» та EU4DigitalUA. 

Мінцифри


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали