Визначено процедуру видачі рішення про призначення органу з оцінки відповідності
25.02.2016 150 0 0
Кабмін постановою від 27.01.16 р. № 96 затвердив Порядок видачі або відмови у видачі рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії рішення про призначення та анулювання такого рішення.
Затвердженим Порядком визначається процедура видачі або відмови у видачі, переоформлення, видачі дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії та анулювання рішення про призначення органу з оцінки відповідності на проведення оцінки відповідності вимогам відповідного технічного регламенту та рішення про призначення визнаної незалежної організації на проведення оцінки відповідності технології виконання нерознімних з'єднань, персоналу, який виконує нерознімні з'єднання, та/або персоналу, який здійснює неруйнівний контроль, згідно з технічним регламентом щодо обладнання, яке працює під тиском.
Видача, переоформлення та видача дубліката відповідного рішення про призначення, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасове припинення і поновлення дії зазначеного рішення, його анулювання здійснюються на безоплатній основі.
Документи, необхідні для видачі відповідного рішення про призначення, його переоформлення та видачі його дубліката, розширення та обмеження сфери призначення, тимчасового припинення і поновлення дії відповідного рішення про призначення та анулювання такого рішення, орган з оцінки відповідності, у тому числі визнана незалежна організація, подає Мінекономрозвитку в паперовій формі особисто, через уповноважену ним особу або надсилає поштою.
Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/card...
Коментарі до матеріалу