Яким чином можна подати скаргу в Держфінмоніторингу?
26.05.2016 179 0 0
Мінфін прийняв наказ від 22.04.16 р. № 455 "Про затвердження Змін до Інструкції з розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг громадян у Державній службі фінансового моніторингу України".
Встановлено, що звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим - усне викладається на особистому прийомі або по телефону «гарячої лінії», і записується (реєструється) посадовою особою. А письмове надсилається поштою, передається до Держфінмоніторингу особисто або через уповноважену особу. Також воно може бути направлено по Інтернету (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також повинна бути вказана електронна пошта або відомості про інші засоби зв'язку із заявником. Не потрібно застосування електронного цифрового підпису при відправці електронного обігу. Звернутися можна за електронною адресою sdv2@sdfm.gov.ua або заповнивши електронну форму на сайті Держфінмоніторингу. Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на електронну адресу або дата заповнення електронної форми і його відправки. Якщо електронне звернення надійшло на певну електронну адресу в неробочі день і час, датою подання електронного звернення вважається наступний робочий день. Якщо для розгляду електронного звернення по суті необхідно вказувати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться в зверненні, заявнику пропонується звернутися усно або письмово.
Звернення, оформлене без дотримання вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через 10 днів з дня його надходження. Звернення громадян з пільгами розглядаються в першу чергу.
Звернення, що надійшли в неробочі дні та час, приймаються і реєструються на наступний робочий день.
Після закінчення встановлених строків зберігання звернення громадян і документи щодо їх розгляду підлягають знищенню.
Коментарі до матеріалу