Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Актуалізовано порядок роботи е-кабінету

15.08.2019 226 0 0

Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 14.07.17 р. № 637, погоджено із Законом від 05.10.17 р. № 2155-VIII, зокрема:

  • для відмови від електронної форми взаємодії з контролюючим органом платник податків має надіслати через електронний кабінет заяву про припинення дії договору про визнання електронних документів за формою додатка 3 до Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.17 р. № 557 (п. 20). Форму повідомлення про відмову платника від електронної взаємодії з контролюючим органом через інформаційно-телекомунікаційну систему (далі – ІТК) «Електронний кабінет» (додаток 3) скасовано; 
  • у новій редакції викладено форми повідомлення про помилку, що виникла під час роботи в ІТК «Електронний кабінет» (додаток 1), та повідомлення про результати її обробки (додаток 2).

Наказ Мінфіну від 20.06.19 р. № 266 набув чинності з 13.08.19 р. («Офіційний вісник України» від 13.08.19 р. № 61).

https://www.minfin.gov.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали