Актуалізовано порядок роботи е-кабінету
Порядок, затверджений наказом Мінфіну від 14.07.17 р. № 637, погоджено із Законом від 05.10.17 р. № 2155-VIII, зокрема:
- для відмови від електронної форми взаємодії з контролюючим органом платник податків має надіслати через електронний кабінет заяву про припинення дії договору про визнання електронних документів за формою додатка 3 до Порядку, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.17 р. № 557 (п. 20). Форму повідомлення про відмову платника від електронної взаємодії з контролюючим органом через інформаційно-телекомунікаційну систему (далі – ІТК) «Електронний кабінет» (додаток 3) скасовано;
- у новій редакції викладено форми повідомлення про помилку, що виникла під час роботи в ІТК «Електронний кабінет» (додаток 1), та повідомлення про результати її обробки (додаток 2).
Наказ Мінфіну від 20.06.19 р. № 266 набув чинності з 13.08.19 р. («Офіційний вісник України» від 13.08.19 р. № 61).
https://www.minfin.gov.ua/
Коментарі до матеріалу