Заповнюємо ПН на ПЗ за залишками товарів у разі анулювання ПДВ-реєстрації
У разі анулювання ПДВ-реєстрації платник податку за товарами/послугами, необоротними активами, які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, має визначити податкові зобов'язання (п. 184.7 ПКУ) і, відповідно, скласти та зареєструвати в ЄРПН податкову накладну.
Як же правильно заповнити таку податкову накладну?
У верхній лівій частині такої податкової накладної у графі «Не підлягає наданню отримувачу (покупцю) з причини» робиться помітка «X» та зазначається тип причини «10».
У графі «Отримувач (покупець)» платник податку зазначає власне найменування (П.І.Б.), у рядку «Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)» проставляється умовний індивідуальний податковий номер «600000000000», рядок «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» не заповнюється.
Розділ Б податкової накладної заповнюється в такому порядку:
- в графі 2 «Опис (номенклатура) товарів/послуг продавця» - зазначаються дати складання та порядкові номери податкових накладних, на підставі яких формувався податковий кредит;
- в графі 4 «Умовне позначення українське» - вказується «грн»;
- в графі 10 «Обсяги постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ» - вказується вартість (частина вартості) товару/послуги, необоротного активу, на яку нараховується податок, згідно з основною ставкою податку та ставкою податку 7 відсотків, які застосовуються при нарахуванні податкових зобов'язань;
- у графі 11 зазначається сума ПДВ.
Графи 3.1, 3.2, 3.3, 5 - 9, 12 в такому випадку не заповнюються.
ЗІР 101.16
Коментарі до матеріалу