Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Є-дата: відповіді на запитання розпорядників та отримувачів коштів за тиждень

1. Якщо Договір без суми і до нього немає специфікації
У договорі без суми проставляєте нулі у полі «вартість договору» та не вносите  специфікацію (ціну за одиницю та кількість закупленого товару), оскільки вона не передбачена вашим договором.
Витрати підтверджуєте тільки актами/накладними чи іншими документами, які підтверджують оплату за договором. Якщо в акті передбачена «ціна за одиницю»  та «кількість закупленого товару/послуг», то відображаєте цю інформацію у відповідному полі.
http://spending.gov.ua/web/guest/help-up...dohovorami

Розпорядник має оприлюднити ту інформацію, яка є в нього в документах, щоб в разі перевірки підтвердити її відповідними паперами.
 
2. Якщо вартість договору з ПДВ, а ціна за одиницю без ПДВ
 Вартість договору вносите з ПДВ, як у договорі, а ціну за одиницю —  як в специфікації, тобто без ПДВ. 
 
3. Чи можна підписати всі акти/накладні за один раз?
ІТ-команда проекту розробила пакетне підписання договорів, додаткових угод, актів/накладних. Зараз відбувається тестування роботи нового функціоналу. Вже з наступного тижня планується оновлення у службових кабінетах розпорядників, де ви з можете підписувати/оприлюднювати  всі документи один раз підписавши.

Термін виконання 22 березня
 
4. Чи можна буде завантажувати договори з облікових систем?
Пакетне завантаження договорів можна буде реалізувати через файли .csv. 
Завдання зараз перебуває на тестуванні та доопрацюванні. 
Після його реалізації приклади будуть оприлюднені на нашому форумі та оновлені в інструкціях, а також надіслані тим обліковим системам, які звернулися до нас із запитом.
 Терміни виконання 28 березня
 
5.  Якщо система не зберігає договори, звіти

  • перевірити, в якому браузері ви працюєте.  Рекомендуємо Chrome (тут можна завантажити https://www.google.com/intl/uk/chrome...);
  • переконатися у наявності інтернет-з’єднання та необмеженого доступу до Інтернету;
  • тривалість роботи в «службовому кабінеті» на одній сторінці не більше 30 хв;
  • перевірити коректність внесеної інформації:  чи всі поля заповнені,  чи цифри внесені  через крапку тощо.    

6. Чи потрібно вносити інформацію за ІІІ-ІV квартал 2015 року?
Якщо ви розпорядник чи отримувач бюджетних коштів — потрібно, бо цього вимагає Закон України «Про відкритість використання публічних коштів».
 
7. Чи потрібно редагувати документи, внесені у 2015 році, на предмет специфікації?
Ні, специфікацію починаємо вносити з початку 2016 року 1 січня.
 
8. Чи потрібно оприлюднювати договори, де наша установа виступає як надавач послуг?
Ні. Оприлюднюються тільки договори про використання коштів.

Джерело: http://spending.gov.ua/widget/web/gue...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
01.07.2025
Відповідальність за порушення законодавства про охорону праці
Передбачено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та матеріальну відповідальність у разі порушення працівниками законодавства про охорону праці. Закон від 14.10.1992 № 2694-XII «Про охорону праці» передбачає кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та матеріальну відповідальніст...
01.07.2025
Чи потрібна ФОП електронна трудова книжка
Електронна трудова книжка може спростити процедуру підтвердження стажу та нарахування пенсійних виплат. Більше за темою: Електронні та паперові трудові книжки: що краще обрати та як використовувати Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оформити дублікат Зміни до законодавства про трудові відно...
01.07.2025
Чи припиняються трудові відносини при передачі суб’єкта господарювання
Трудові відносини при передачі суб’єкта господарювання не припиняються, а продовжуються з набувачем. Більше за темою: Правомірність продовження дії строкового трудового договору Чи можна достроково розірвати трудовий договір із практикантом? Зміни до законодавства про трудові відносини в ум...
Кращі матеріали