Є-дата: відповіді на запитання розпорядників та отримувачів коштів за тиждень
23.03.2016 2250 0 0
1. Якщо Договір без суми і до нього немає специфікації
У договорі без суми проставляєте нулі у полі «вартість договору» та не вносите специфікацію (ціну за одиницю та кількість закупленого товару), оскільки вона не передбачена вашим договором.
Витрати підтверджуєте тільки актами/накладними чи іншими документами, які підтверджують оплату за договором. Якщо в акті передбачена «ціна за одиницю» та «кількість закупленого товару/послуг», то відображаєте цю інформацію у відповідному полі.
http://spending.gov.ua/web/guest/help-up...dohovorami
Розпорядник має оприлюднити ту інформацію, яка є в нього в документах, щоб в разі перевірки підтвердити її відповідними паперами.
2. Якщо вартість договору з ПДВ, а ціна за одиницю без ПДВ
Вартість договору вносите з ПДВ, як у договорі, а ціну за одиницю — як в специфікації, тобто без ПДВ.
3. Чи можна підписати всі акти/накладні за один раз?
ІТ-команда проекту розробила пакетне підписання договорів, додаткових угод, актів/накладних. Зараз відбувається тестування роботи нового функціоналу. Вже з наступного тижня планується оновлення у службових кабінетах розпорядників, де ви з можете підписувати/оприлюднювати всі документи один раз підписавши.
Термін виконання 22 березня
4. Чи можна буде завантажувати договори з облікових систем?
Пакетне завантаження договорів можна буде реалізувати через файли .csv.
Завдання зараз перебуває на тестуванні та доопрацюванні.
Після його реалізації приклади будуть оприлюднені на нашому форумі та оновлені в інструкціях, а також надіслані тим обліковим системам, які звернулися до нас із запитом.
Терміни виконання 28 березня
5. Якщо система не зберігає договори, звіти
- перевірити, в якому браузері ви працюєте. Рекомендуємо Chrome (тут можна завантажити https://www.google.com/intl/uk/chrome...);
- переконатися у наявності інтернет-з’єднання та необмеженого доступу до Інтернету;
- тривалість роботи в «службовому кабінеті» на одній сторінці не більше 30 хв;
- перевірити коректність внесеної інформації: чи всі поля заповнені, чи цифри внесені через крапку тощо.
6. Чи потрібно вносити інформацію за ІІІ-ІV квартал 2015 року?
Якщо ви розпорядник чи отримувач бюджетних коштів — потрібно, бо цього вимагає Закон України «Про відкритість використання публічних коштів».
7. Чи потрібно редагувати документи, внесені у 2015 році, на предмет специфікації?
Ні, специфікацію починаємо вносити з початку 2016 року 1 січня.
8. Чи потрібно оприлюднювати договори, де наша установа виступає як надавач послуг?
Ні. Оприлюднюються тільки договори про використання коштів.
Джерело: http://spending.gov.ua/widget/web/gue...
Коментарі до матеріалу