Мінекономрозвитку у листі від 08.06.2016 р. № 3631-04/17265-07 розглянуло питання щодо можливості повернення товару належної якості в разі укладення договору на відстані.
Основним законодавчим актом, який регулює відносини між споживачами товарів, робіт і послуг та виробниками і продавцями товарів, виконавцями робіт і надавачами послуг різних форм власності, встановлює права споживачів, а також визначає механізм їх захисту та основи реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів, є Закон України Про захист прав споживачів (далі - Закон).
Згідно з цим Законом повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості на інший, аналогічний, можна, якщо:
Зазначене право споживачів на обмін (повернення) непродовольчих товарів належної якості поширюється також під час укладення договору на відстані, поза торговельними або офісними приміщеннями.