Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

У чому може бути причина, що заява-розрахунок відхилена

28.02.2024 29 0 0

Фінансування для оплати лікарняних роботодавцю здійснюється Пенсійним фондом на підставі поданої заяви-розрахунку, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам. 

Заяву-розрахунок, подану страхувальником в електронному вигляді, може бути відхилено лише з причини наявності помилок. 

Найтиповіші помилки: 

  • неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо; 
  • не внесено дані щодо належності застрахованої особи до пільгової категорії (наприклад, до постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи); 
  • невідповідність між набутим страховим стажем застрахованої особи (за останні 12 місяців), і тим, що зазначений в Реєстрі застрахованих осіб; 
  • неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності. 

По заявах-розрахунках, що сформовані на підставі паперових лікарняних, найчастіше невірно вносяться реквізити самого листка непрацездатності та/або інформація про застраховану особу.  

Увага! 

Причина відхилення заяви-розрахунку відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України). 

Довідково 

Роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, можуть скласти заяву-розрахунок в паперовій формі та подати її до будь-якого сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України. 

Пенсійний фонд


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали