Повідомлення «Виникла помилка при збереженні КЕП»: що робити?
Які дії СГ, який отримав новий КЕП та подав Повідомлення на касира за ф. № 5-ПРРО, якщо при роботі в програмному рішенні «ПРРО Каса» надходить повідомлення «Виникла помилка при збереженні КЕП»?
В програмному рішенні «ПРРО Каса» (далі – «ПРРО Каса»), яке надається ДПС на безоплатній основі, повідомлення з текстом «Виникла помилка при збереженні КЕП» не використовуються, тобто платник застосовує програмне рішення іншого виробника програмного реєстратора розрахункових операцій.
При цьому, «ПРРО Каса» використовує секретний ключ і сертифікат кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) виключно з каталогу, до якого користувачу необхідно їх розмістити.
У разі виникнення у суб’єкта господарювання, який отримав новий КЕП та подав Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа про касира за формою № 5-ПРРО (J/F1391802), зазначених помилок, такому суб’єкту господарювання необхідно перевірити наявність увімкнених всіх дозволів для програмного забезпечення додатків «ПРРО Каса».
https://ck.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу