Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Посилені сертифікати ЕЦП: особливості отримання та застосування, випадки відмови у видачі

ДФС у Запорізькій області надало роз’яснення щодо отримання та використання посилених сертифікатів ЕЦП

Випадки відмови у видачі АЦСК ІДД посилених сертифікатів електронного цифрового підпису

Для отримання послуги електронного цифрового підпису суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (АЦСК ІДД).

Згідно розділу 5 «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД, адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:

  • відсутності всіх необхідних для ідентифікації та реєстрації документів;
  • відсутності у представника/відповідальної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;
  • ненадання підписувачем згоди на обробку його персональних даних;
  • подання документів, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати;
  • подання заявником неналежно засвідчених копій документів;
  • невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника (підписувача);
  • ненадання запитів на формування посилених сертифікатів відповідальною особою;
  • відсутність носіїв для запису ключової інформації у підписувача на момент реєстрації.

Скасування власного посиленого сертифікату, отриманого в АЦСК ІДД ДФС

Можливість скасування власного посиленого сертифікату, отриманого в АЦСК ІДД, реалізована в надійному засобі електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК – 1».

За його допомогою скасування власного посиленого сертифіката здійснюється за електронним запитом з використанням особистого ключа.

Процедура скасування посиленого сертифіката за електронним запитом не потребує відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД ДФС.

Інформацію щодо скасування посилених сертифікатів за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК – 1» можна переглянути в настанові користувача (п. 5.10).

Завантажити актуальну версію надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК – 1» та настанову користувача можна в розділі «Програмне забезпечення»/«Інше»/«Надійний засіб електронного цифрового підпису – «ІІТ Користувач ЦСК-1» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk).

Назву особистого ключа, виданого АЦСК ІДД, змінити не можна

Особистий ключ електронного цифрового підпису, виданий АЦСК ІДД, має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка зміні не підлягає.

Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його використання.

Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за виключенням розширення файлу – «*.cer».

У разі зміни основного місця обліку суб’єкта господарювання необхідно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів ЕЦП

Відповідно до ст. 7 Закону України від 22.05.03 № 852-IV Про електронний цифровий підпис  та п.п. 3.4.6 Договору про надання послуг електронного цифрового підпису, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.15 №15, підписувач зобов’язаний своєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних, відображених у сертифікаті ключа.

Отже, у разі зміни адреси місця обліку суб’єкта господарювання, заявнику необхідно звернутися до центру сертифікації ключів з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.

Джерело: http://zp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали