Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Кошти для реформи держуправління

03.04.2019 106 0 0

Унесено зміни до постанови КМУ від 18.08.17 р. № 647 «Деякі питання реалізації комплексної реформи державного управління» (далі – Постанова № 647).

Зокрема, цьогоріч, як і 2018 року, до держорганів, залучених до реалізації комплексної реформи держуправління, не застосовуватимуться обмеження витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, обладнання тощо, передбачені постановою КМУ від 04.04.01 р. № 332.

Водночас 2019 року Мінфін не збільшуватиме видатки на утримання держслужбовців, яких планується призначити на вакантні посади в директорати, генеральні департаменти, Урядовий офіс координації європейської та євроатлантичної інтеграції, як передбачалося під час доопрацювання показників проекту бюджету наступного року.

Перейменовано Порядок, затверджений цією постановою. Тепер це Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки реалізації комплексної реформи державного управління (далі – Порядок № 647). Суттєво змінено й редакцію цього документа.

Насамперед установлено, що відтепер бюджетні кошти розподіляє своїм рішенням Кабмін шляхом передання бюджетних призначень, причому виходячи із завдань, визначених розпорядженням КМУ від 24.06.16 р. № 474. Якщо раніше проект розподілу бюджетних коштів готував Мінфін, то зараз – орган виконавчої влади, і застосовуватимуться практично ті самі критерії розподілу, що й раніше.

Установлено, що бюджетні призначення, передбачені програмою «Підтримка комплексної реформи державного управління», не передаватимуться на бюджетні програми, пов‘язані з функціонуванням держорганів, залучених до реалізації комплексної реформи держуправління.

Звертаємо особливу увагу на зміни щодо спрямування бюджетних коштів, переданих на програми з функціонування держорганів, а саме:

  • крім виплати із дня призначення на посаду фахівцям із питань реформ посадових окладів та надбавок, премій, кошти спрямовуватимуться й на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності;
  • фахівцям із питань реформ матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань може виплачуватись у межах економії фонду оплати праці;
  • доповнено норму щодо спрямування коштів на деякі придбання, тобто зараз можливо їх використати для придбання експертно-аналітичних послуг та послуг із проведення соціологічних опитувань.

Деякі норми Порядку № 647 вилучено, зокрема стосовно преміювання держслужбовців, які залучаються до організації та проведення конкурсу на зайняття вакансій за посадами фахівців з питань реформ. Не можна зараз витрачати бюджетні кошти й на виплату премії (її розмір не мав перевищувати половини посадового окладу генерального директора директорату) держслужбовцям, залученим за основним місцем роботи до згаданого конкурсу у відповідних держорганах.

Не передбачено відтепер і спрямування бюджетних коштів на:

  • оплату послуг експертів, які залучаються до кадрового відбору «реформаторів»;
  • запровадження системи централізованого оцінювання компетентностей кандидатів на посади держслужби;
  • створення та впровадження інформаційно-аналітичних систем тощо.

Постанова КМУ від 06.03.19 р. № 166 набула чинності з 13.03.19 р. («Урядовий кур‘єр» від 13.03.19 р. № 49).

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали