Приватний підприємець – роботодавець повинен вести кадрове діловодство
28.01.2016 234 0 0
Державна служба України з питань праці (Держпраці) надає роз’яснення, чи має приватний підприємець, у якого є наймані працівники, вести кадрове діловодство?
Відповідно до чинного законодавства, наголошує Держпраці, фізична особа-підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх передбачених законодавством документів про працю, а саме:
- відомості про нарахування та виплату заробітної плати найманим працівникам;
- журнал реєстрації наказів;
- журнал обліку руху трудових книжок працівників та вкладишів до них;
- табелі використання робочого часу працівників;
- належно затверджений графік відпусток найманих працівників;
- посадові інструкції для найманих працівників та інші.
Державна служба України з питань праці
Джерело: http://km.dsp.gov.ua/index.php?newsid...
Коментарі до матеріалу