Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Надання в оренду частини виробничої будівлі

22.09.2020

У випадку передачі в оренду підприємством, основна діяльність якого класифікується у секції С КВЕД ДК 009:2010, частини об’єкта в оренду, у нього виникає обов’язок нарахування податкових зобов’язань з податку в частині площі будівлі промисловості, що передана в оренду, незалежно від того, що орендовані іншою юридичною особою приміщення використовуються у виробництві.


ГУ ДПС У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 25.08.2020 р. № 3569/ІПК/03-20-04-03-10

Головне управління ДПС у Волинській області, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), на звернення Товариства ще до податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі - Податок), повідомляє.

Товариство, основним видом діяльності якого є «виробництво готових текстильних виробів, крім одягу» (код 13.92 за КВЕД) повідомило, що на підставі відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно і має у власності адміністративно-виробничі будівлі (далі - Об’єкт), який відповідно  до Декларації про готовність об’єкта до експлуатації, зареєстрованої відділом ДАБК Луцької міської ради 04.08.2016 за № ВЛ143162170037, належить до підкласу 1251.4 Державного класифікатора ДК 018-2000 (далі - Класифікатор).

Частина Об’єкта надається в оренду пов’язаній юридичній особі для використання у виробництві, основна діяльність якої класифікується у секціях В-F КВЕД ДК 009:2010.

Товариство, посилаючись на п. «є» п.п. 266.2.2 ст. 266 Кодексу, просить надати роз’яснення щодо виникнення у нього податкових зобов’язань з Податку за такий Об’єкт.

Змінами, внесеними Законом України від 16 січня 2020 року № 466 IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення адміністрування податків, усунення технічних та логічних неузгодженостей і у податковому законодавстві» (далі - Закон № 466) до п. «є» п.п. 266.2.2 п. 265.2 ст. 266 Кодексу, з об’єктів оподаткування податком виключені будівлі промисловості, віднесені до групи «Будівлі промислові та склади» (код 115) Класифікатора, що використовуються за призначенням у гоподарській діяльності суб’єктів господарювання, основна діяльність яких класифікується у секціях В-F КВЕД ДК 009:2010, та не здаються їх власниками в оренду, лізинг, позичку.

Таким чином, власникам будівель промисловості, які надають в оренду такі об’єкти нерухомості необхідно протягом 30 календарних днів з 23.05.2020 (дня набрання чинності Законом № 466) подати декларацію з Податку (далі-Декларація) за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 Кодексу, з типом «Уточнююча» або «Звітна» (у разі, якщо у поточному році не виникало об’єктів оподаткування на відповідній території), в яких відобразити відповідні зміни податкового зобов’язання з Податку.

У випадку передачі в оренду Товариством, основна діяльність якого класифікується у секції С КВЕД ДК 009:2010, частини Об’єкта в оренду, у нього виникає обов’язок по нарахуванню податкових зобов’язань з Податку в частині площі будівлі промисловості, що передана в оренду, незалежно від того, що орендовані іншою юридичною особою приміщення використовуються і виробництві.

Індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію (п. 52.2 ст. 52 Кодексу).

Коментарі до матеріалу
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
11.07.2025
Що робити у разі виявлення помилок у даних після автоматичної постановки на військовий облік
Автоматична постановка на військовий облік заощаджує час військовозобовʼязаним, оскільки їм не треба стояти в чергах, збирати папери та проходити військово-лікарську комісію. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця В Україні діє механізм, який дозволяє ста...
11.07.2025
Виплата неприбутковою організацією матдопомоги, допомоги на лікування, надання позик: чи виключать за це з Реєстру
Розглянемо, чи є підставою для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій надання своїм засновникам (учасникам), членам такої організації, працівникам матеріальну допомогу або здійснення виплат на потреби учасників (лікування, надання позик тощо). Більше за&n...
11.07.2025
Лист ПФУ: Щодо врахування лікарняних до виплат заброньованих працівників
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ   ЛИСТ   від 27.06.2025 р. № 2800-060202-8/42767   (Витяг)   Пенсійний фонд України, розглянувши ваше звернення [...], повідомляє.     Статтею 20 розділу V Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на з...
Кращі матеріали