Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Надання в оренду частини приміщень: хто подає повідомлення за формою № 20-ОПП?

18.03.2021

Суб’єкт господарювання – власник нерухомого майна у разі надання в оренду частини приміщень (окремих кімнат, офісів, квадратних метрів) повинен подати повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП.

Під час надання повідомлень за ф. № 20-ОПП застосовується принцип укрупнення інформації, яка надається про об’єкт оподаткування (наприклад, якщо подається інформація про об’єкти оподаткування – офіс, склад, склад-магазин, розташовані в одному офісному центрі за одною адресою, достатньо надати інформацію за одним із типів об’єктів оподаткування, зазначивши у найменуванні: офіс, склад, склад-магазин). Якщо в оренду надаються однотипні об’єкти оподаткування за різним місцезнаходженням, інформація у повідомленні за ф. № 20-ОПП відображається по кожному об’єкту окремо.

Принцип укрупнення інформації не застосовується під час надання інформації про об’єкти рухомого та нерухомого майна, які підлягають реєстрації у відповідному державному органі з отриманням відповідного реєстраційного номера (наприклад, у повідомленні за ф. № 20-ОПП надається інформація і про земельну ділянку, і про об’єкт нежитлової нерухомості, що розташований на такій земельній ділянці).

rv.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Збільшення залишку від’ємного значення ПДВ на підставі поданого уточнюючого розрахунку: що вказати у таблиці 1 додатка 2 (Д2)
Зазначається звітний (податковий) період декларації з ПДВ, до якої подається уточнюючий розрахунок податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок (тобто період, у якому фактично виникло від’ємне значення).   Більше за темою: Як виправ...
27.06.2025
Як виправити помилки, самостійно виявлені в податковій декларації юрособою – єдинником третьої групи
Покажемо, як виправити помилки, самостійно виявлені у податковій декларації платника єдиного податку третьої групи (юрособи), у разі подання уточнюючої податкової декларації? Більше за темою: Порядок визначення мінімального податкового зобов’язання єдинниками третьої групи Чи можуть єди...
27.06.2025
Як заповнити Заяву за формою № 8-ОПП у разі зміни організаційної форми професійної діяльності
Яким чином заповнюється Заява за формою № 8-ОПП, якщо адвокат змінює організаційну форму професійної діяльності (з індивідуальної на адвокатське бюро, об’єднання)? Більше за темою: Незалежна професійна діяльність: від взяття на облік до припинення діяльності Як декларувати доходи від не...
Кращі матеріали