Фахівці Головного управління ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють подання документів засобами електронного зв’язку в електронній формі здійснюється платниками відповідно до норм Податкового кодексу (далі – ПК), Законів від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» і від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (у редакції наказу Мінфіну від 01.06.2020 № 261) (далі – Порядок № 557).
Згідно з п. 49.8 ПК прийняття податкової декларації є обов’язком контролюючого органу. Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків, зобов’язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов’язкових реквізитів, передбачених п. 48.3 та 48.4 ПК.
Відповідно до абзацу другого п. 49.9 ПК за умови дотримання вимог, встановлених ст. 48 і 49 ПК, податкова декларація, надана платником, також вважається прийнятою:
Згідно з абзацом другим п. 9 розд. ІІ Порядку № 557 друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа.
Контролюючий орган має право після отримання платником податків другої квитанції про прийняття (реєстрацію) податкової декларації надіслати такому платнику письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації із зазначенням причин такої відмови протягом п’яти робочих днів з дня її отримання відповідно до п. 49.11 та пп. 49.11.1 ПК у разі подання платником податків до контролюючого органу засобами електронного зв’язку податкової декларації, заповненої з порушенням вимог п. 48.3 та 48.4 ПК.
ГУ ДПС у Чернівецькій області