Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Подали з помилкою повідомлення за ф. №20-ОПП: як виправити

23.12.2019

У разі зміни відомостей про об'єкт оподаткування (зміна типу, найменування, місцезнаходження або стану об'єкта оподаткування) платник податків надає до контролюючого органу повідомлення за формою № 20-ОПП з оновленою інформацією. У повідомленні поряд із реквізитом, який змінився, зазначають у дужках його попереднє значення.

Водночас у разі зміни призначення об'єкта оподаткування або його перепрофілювання інформацію щодо такого об'єкта оподаткування надають в повідомленні двома рядками, а саме:

  • в одному рядку зазначають інформацію про закриття об'єкта оподаткування, призначення якого змінюють;
  • у другому - оновлену інформацію про об'єкт оподаткування, який створено чи відкрито на основі закритого.

Зверніть увагу!

Якщо суб'єкт господарювання виявив помилку у повідомленні за формою № 20-ОПП, він повинен подати повідомлення з виправленою інформацією до органу ДПС.

Під час заповнення повідомлення за ф. № 20-ОПП з виправленою інформацією у другій графі відомостей про об'єкти оподаткування платнику податків слід вказати код ознаки надання інформації 3 (надання інформації щодо зміни відомостей про об'єкт оподаткування). Таке повідомлення подають разом з супровідним листом, в якому зазначено факт виправлення помилок у відомостях про об'єкт оподаткування.

lv.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
11.09.2025
Як запускається механізм примусового виконання судових рішень
Відкриття виконавчого провадження – це стартовий етап, що дозволяє забезпечити реальне виконання судових рішень. Лише завдяки ефективному механізму примусового виконання можлива повна реалізація конституційного права громадян на захист у суді. Більше за темою: Примусове відчуження або вилучен...
11.09.2025
Проведення ремонтних робіт у службовому житлі та сплата за ЖКП не створюють підстав для права власності: судове рішення
Факт користування службовим житлом, його утримання, проведення ремонтів та оплата комунальних послуг не є підставою для набуття права власності на таке житло за набувальною давністю. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Чи сплачується податок на нерухомість за споруди? Тривале користування служб...
11.09.2025
Законні підстави ПДВ-пільг для операцій на користь осіб з інвалідністю
Чинне законодавство передбачає звільнення від сплати ПДВ для низки операцій, що здійснюються на користь осіб з інвалідністю. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Скільки днів відпустки належить працівникові з інвалідністю, якщо довідка МСЕК була подана роботодавцеві не відразу? Підтвердження ін...
Кращі матеріали