Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Відсутність квитанції № 2 при поданні об’єднаної звітності та декларації платника ЄП – ФОП: рекомендації від ДПС

22.04.2021

До 11.05. 21 р. триває прийом податкової декларації платника єдиного податку - фізичної особи - підприємця третьої групи за ідентифікатором форми F0103307 (далі – Декларація) та податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі - Розрахунок) - J/F0510506. На практиці виникла проблема щодо відсутності квитанцій № 2 для Розрахунку результатом обробки є “смайл” або є успішна квитанція № 2, але дані не внесені до реєстру застрахованих осіб. Отже відсутнє підтвердження здачі квартальної звітності. Податківці ГУ ДПС у Житомирській області надали рекомендації на вебпорталі по виходу із проблемної ситуації з подачею квартальної звітності.

Шановні користувачі! Наразі є багато звернень що відсутності квитанцій №2 для таких звітів як: F0103307 – Податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (для третьої групи) (далі – Декларація) J/F0510506 – Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) або у квитанції №2 для Розрахунку результатом обробки є “смайл” або є успішна квитанція №2, але дані не внесені до реєстру застрахованих осіб.

Доводимо до Вашого відома, що наразі однозначних рекомендацій, щодо виходу з ситуації немає, оскільки звітність об’єднана, вона обробляється в рамках «Єдиного вікна», тобто в обробці вищезгаданої звітності приймає участь як ДПСУ, так і ПФУ (нововведення для Декларації, оскільки в ній з’явивися Додаток 1 «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску», який оброблюється в ПФУ).

Принцип роботи «Єдиного вікна» базується на тому, що пакет звітності передається для обробки до системи ДПСУ, звіт проходить етап перевірок і якщо обробка вдала і перевірки пройдені, то формується успішна квитанція №1, пакет звіту архівується на рівні системи ДПСУ і передається до ПФУ.

ПФУ здійснює остаточну перевірку таких пакетів звітів, за результатами перевірки всіх необхідних контролів формується квитанція №2, яка передається до системи ДПСУ.

Система ДПСУ формує узагальнюючу квитанцію №2, яка за допомогою Єдиного вікна надсилається платнику податків.

Оскільки програмне забезпечення ПФУ не готове до коректної обробки Розрахунку та Декларації, квитанції №2 не формуються, всі відправлені звіті знаходяться в черзі на обробку.

Наразі ПФУ здійснює аналіз помилок, на основі якого до програмного забезпечення ПФУ вносяться коригування.

Для Розрахунку рекомендуємо повторно відправляти звіт лише у разі, якщо термін очікування квитанції №2 перевищує декілька днів, оскільки згідно Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами “Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція”.

У разі, якщо отримано у квитанції №2 результат обробки “смайл”, рекомендуємо подавати звіт повторно, оскільки такий звіт вважається неприйнятим, а “смайл” – це внутрішня помилка системи, яка формується в разі, коли звіт відправлено, але квитанція №2 не сформована, при цьому повторно відправлено той самий звіт.

Такий звіт не попадає в ПФУ, а його дані не вносяться до реєстру застрахованих осіб.

У разі, якщо є успішна квитанція №2 до Розрахунку, але дані не внесено до реєстру застрахованих осіб, рекомендуємо звертатися за роз’ясненнями до контролюючих органів.

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 1
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
22.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до Порядку обчислення середньої зарплати Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників Верховна Рада схвалила в цілому зміни до ПК щодо квартального податкового розрахунку для ФОП ДПС відповідає на актуальні...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
23.07.2025
Особливості переведення працівника під час простою
Більше за темою: Пропозиція щодо тимчасового переведення на іншу роботу на період простою Доповідна записка начальника відділу кадрів про тимчасове переведення працівника на іншу роботу на період простою Заява про згоду на тимчасове переведення на іншу роботу, не обумовлену трудовим договором, на...
23.07.2025
Перенесення щорічної відпустки
Щорічна відпустка має бути перенесена на інший період або продовжена в разі хвороби працівника, засвідченої у встановленому порядку, тобто за наявності листка непрацездатності. Більше за темою: Заміна відпустки грошовою компенсацією: коли та як це можна зробити Виїзд заброньованих працівників за к...
23.07.2025
Коли можуть відмовити в оплаті лікарняного
Головне управління Пенсійного фонду в Кіровоградській області інформує про причини відмови застрахованій особі в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності. Більше за темою: Лікарняний у відпустці: як оплачувати? Чи враховувати суми лікарняних при нарахуванні резерву оплати відпусток Оплата ...
Кращі матеріали