Помилка в Скарзі на рішення про відмову у реєстрації ПН/РК: що робити
У разі прийняття комісією ДФС рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН таке рішення може бути оскаржено, зокрема, в адміністративному порядку.
Для цього протягом 10 к. дн. з дня набрання чинності відповідного рішення комісії контролюючого органу платник податку може надіслати до ДФС Скаргу на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі - скарга).
Що ж робити, коли у скарзі допустили помилку? Чи можна її якось виправити?
Порядком розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженим постановою КМУ від 21.02.2018 р. № 117, (далі - Порядок № 117) не передбачено можливості виправлення помилок допущених при заповненні скарги після реєстрації такої скарги в ДФС.
Проте, відповідно до п. 14 Порядку № 117, скарга залишається без розгляду у разі, коли до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг до зазначеної комісії надійшла заява платника податку про відмову від поданої ним скарги.
Таким чином, платник податків може скористатися правом залишити скаргу без розгляду та в межах строку, який передбачений п. 3 Порядку № 117, повторно її подати до Комісії ДФС з питань розгляду скарг.
ЗІР 101.17
Коментарі до матеріалу