Про роботу Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ
14.04.2017 139 0 0
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що у повідомленні на офіційному веб-порталі щодо запуску Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість (далі – Реєстр) станом на 10.04.2017 Міністерство фінансів України (далі – Мінфін) зазначило, що продовжує удосконалювати роботу Реєстру.
Реєстр доповнено інформацією по двом графам 1а, 1б, 2.
Зокрема, йдеться про графу 1 «Залишок суми податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню», яка розділена на дві колонки:
а) Сума бюджетного відшкодування з урахуванням змін (уточнюючих розрахунків на зменшення, контрольно-перевірочні роботи, оскаржень, відшкодувань на рахунок у банку, з урахуванням сум податкового боргу, у разі його наявності);
б) Ознака наявності інформації від правоохоронних органів (наявність – 1, відсутність – 0).
Друга графа містить «Інформацію про стан повернення бюджетного відшкодування» (з урахуванням особливостей, установлених пунктом 55 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України).
При розробці нового реєстру додаткові графи, яких не було у старому реєстрі, були включені для того, щоб забезпечити можливість комплексного аналізу та моніторингу даних.
Мінфін також планує протестувати та впровадити збереження пошукового запиту платника у форматі MS Excel, що є важливим для більш зручного та повного аналізу інформації.
Як повідомив Мінфін на офіційному веб-порталі, для обговорення роботи Реєстру та зворотнього зв’язку з користувачами існує форум (http://vatforum.minfin.gov.ua), де кожен може висловити побажання та поставити питання щодо функціонування Реєстру.
Джерело: http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...
Коментарі до матеріалу