Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Про порядок дій власників с/г продукції у разі зупинки реєстрації ПН/РК в ЄРПН

23.10.2020

У разі зупинки реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК), платнику першочергово необхідно з’ясувати причину зупинки, а саме ознайомитися з Квитанцією №1, що надходить до електронного кабінету платника і є підтвердженням зупинки.

У сільгосптоваровиробників в більшості випадків у квитанції зазначено п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, а саме: відсутність товару/послуги, зазначеної в ПН, поданій для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Реєстр), у таблиці даних платника податку на додану вартість (далі - платник податку) як товару/послуги, що на постійній основі постачається, та обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПК/РК до ПН на збільшення суми податкових зобов'язань, яку подано для реєстрації в Реєстрі, дорівнює або перевищує величину залишку.

Платник, протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у ПН/РК має право  надати письмові пояснення та копії документів в електронній формі до контролюючого органу.

Письмові пояснення та копії документів подаються до ДПС в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/ розрахунку коригування в Реєстрі, зазначений в наказі Міністерства фінансів України від 12.12.2019 № 520 «Про затвердження Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Задля підтвердження операцій з реалізації власної вирощеної сільськогосподарської продукції платнику необхідно надати документи щодо:

Підтвердження можливості вирощення продукції:

  • опис діяльності суб’єкта господарювання та здійсненої операції;
  • наявності земельних ділянок (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договори оренди земельних ділянок, довідки сільських/селищних рад, тощо);
  • статистична звітність (форма №4-СГ «Звіт про посівні площі сільськогосподарських культур», №29-СГ «Звіт про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду»)
  • наявність власних основних засобів (транспортні засоби, складські приміщення, ємності зберігання пального тощо).

Підтвердження придбання посівного матеріалу, засобів захисту рослин, пального, техніки, послуг з обробітку земельних ділянок тощо:

  • договори з постачальником товару/ послуги/ сировини - з додатками, специфікаціями;
  • видаткові накладні/ акти виконаних робіт/послуг від постачальника за відповідним договором;
  • платіжні доручення/банківські виписки, що підтверджують сплату постачальнику за отриманий товар/послугу.

Зберігання та транспортування продукції:

  • акти наданих послуг з оренди транспорту або з перевезення;
  • товарно-транспортні накладні щодо відповідних перевезень;
  • складські квитанції;
  • акти прийому-передачі;
  • платіжні доручення/банківські виписки щодо сплати за відповідні транспортні послуги або за оренду транспорту, складських приміщень.

Підтвердження реалізації сільськогосподарської продукції:

  • договори з покупцем товару/ послуги/ сировини - з додатками, специфікаціями;
  • видаткові накладні/акти виконаних робіт/послуг на покупця за відповідним договором;
  • платіжні доручення/банківські виписки, що підтверджують сплату покупцем за реалізований товар/послугу.

Окремо звертаємо увагу на необхідність підтвердження наявності власних або орендованих основних фондів, транспорту (чи подавалася Форма 20-ОПП, якщо ні – слід обов’язково подати). На транспортні засоби необхідно надавати копії свідоцтв на їх реєстрацію, договори оренди, суборенди, акти приймання-передачі та оплату.

Рішення щодо реєстрації/відмови в реєстрації податкових накладних приймаються Комісією регіонального рівня протягом п’яти робочих днів та надсилаються в електронному вигляді платнику.

У разі, якщо платник податків не згоден з рішенням Комісії регіонального рівня він може оскаржити таке рішення в адміністративному порядку до ДПС України протягом 10 робочих днів з дня набрання чинності рішення комісії контролюючого органу про відмову у реєстрації ПН/РК в Реєстрі.

Рішення комісії ДПС з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку.

kr.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали