Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Новації для власників РРО

08.01.2017

Підприємці – платників єдиного податку 1-3 груп, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій.

Термін «технічно складні побутові товари, що підлягають гарантійному ремонту» для цілей Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» вживається у значенні, наведеному в Законі України «Про захист прав споживачів».

Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій встановлюється Кабінетом Міністрів України.

За повідомленням Міністерства фінансів України на офіційній сторінці у Facebook https://www.facebook.com/minfin.gov.ua/?fref=ts 29.12.2016, Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) буде затверджений у 1 кварталі ц.р.: «У платників податків виникло багато питань щодо застосування РРО для технічно складних побутових товарів. Звертаємо Вашу увагу, зазначені норми НЕ застосовуватимуться з 01 січня 2017 року, а лише після визначення переліку товарів. Перелік товарів, які підлягатимуть застосуванню РРО, має встановити Кабінет Міністрів до 31.03.2017. Протягом цього періоду штрафні санкції застосовуватися не будуть. УВАГА! Наголошуємо, що це має бути окремий Перелік з метою застосування РРО, який не пов’язаний зі схожим Переліком з метою гарантійного ремонту (постанова КМУ від 11 квітня 2002 р. № 506). Під час розробки будуть проведені консультації з громадським суспільством та експертами»

Також нагадуємо, що з грудня 2016 року оновлений Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, які дозволені до використання суб’єктами господарювання усіх форм власності (наказ Державної фіскальної служби України від 14.12.2016 №1019). З реєстром та коментарем до нього можна ознайомитись за посиланням: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri-...

З 17 грудня 2016 року суб’єкти господарювання, які здійснюють операції з купівлі – продажу готівкової іноземної валюти, зобов’язані застосовувати реєстратори розрахункових операцій. За незастосування РРО передбачено застосування фінансових санкцій та накладення адміністративного штрафу. Позицію Національного банку України з даного приводу можна прочитати тут: https://bank.gov.ua/control/uk/publis...

Джерело: http://ck.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Чи вимагати трудову книжку при працевлаштуванні сумісника
Надамо відповідь на наступні запитання: чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні за сумісництвом та який документ має надати працівник замість трудової книжки. Більше за темою: Особливості оформлення на роботу сумісника Чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні ...
15.09.2025
Передоручення: як правильно оформити довіреність на передачу повноважень
Розглянемо, що таке передоручення; яка форма довіреності, виданої в порядку передоручення; умови та особливості оформлення коли передоручення втрачає чинність; порядок скасування довіреності тощо. Більше за темою: Як оформити довіреність на підписання ТТН та інших документів посередником, який відв...
15.09.2025
Як заповнити додаток 1 до декларації екоподатку в частині викидів двоокису вуглецю у разі перевищення їх обсягу (500 тонн) протягом поточного року
Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення здійснюється у додатку 1 до Декларації. При цьому для кожного стаціонарного джерела забруднення складається два окремих додатка 1, один з яких – для декларування податкових зобов’язань з ек...
Кращі матеріали