Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Нововведення для неприбутківців в 2017 році

24.01.2017

Головне управління ДФС інформує про зміни, які очікують неприбуткові організації  з 1 січня 2017 року. В першу чергу  звертаємо увагу, що пп.133.4.7 ПКУ для таких платників встановлений річний податковий звітний період. Окрім того, п.46.2 Кодексу  передбачено, що неприбуткові підприємства, установи та організації  в обов’язковому порядку разом із Звітом про використання доходів (прибутків) подають річну фінансову звітність, яка є додатком до звіту та  його невід’ємною частиною. І ще один момент стосовно форми Звіту. Пункт 48.4 ПКУ доповнено новими обов’язковими реквізитами, які має містити податкова декларація неприбуткової установи: дата та номер рішення про включення організації до «неприбуткового» Реєстру та ознаку її неприбутковості.

Нагадаємо, що форма Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації затверджена наказом Мінфіну України від 17.06.2016 р. № 553. Для неприбутківців встановлюється річний податковий (звітний) період, крім випадків, передбачених підпунктом 133.4.3.Тобто, звіт подається протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року, а саме, кінцевий термін звітування  - 1 березня 2017 року.

Варто звернути увагу, що нововведеннями уточнено порядок переходу на загальну систему оподаткування в разі втрати неприбуткового статусу.

Також додані вимоги для неприбуткових установ, які діють на  підставі установчих документів організації вищого рівня. В такому випадку саме статутні документи організації вищого рівня, а не підпорядкованої установи, мають відповідати вимогам, які визначають статус неприбутковості.

Як виняток, окремі вимоги щодо відповідності статусу «неприбутківця» в установчих документах,  не застосовуються до бюджетних установ в частині  наявності в установчих документах заборони розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини та передачі активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи.

Окремі норми прописані для новозареєстрованих установ, які бажають отримати неприбутковий статус. Для виконання цих норм новостворені організації будуть вважатися неприбутковими для цілей оподаткування  із дня їх держреєстрації, якщо вони подали в установленому порядку документи для внесення до «неприбуткового» Реєстру під час або протягом 10 днів з дня державної реєстрації та які за результатами розгляду цих документів внесені до Реєстру.

Також акцентуємо увагу на продовженні перехідного періоду для переведення неприбуткових організацій із старого Реєстру до нового та приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового кодексу. Зокрема, якщо раніше це потрібно було зробити до 1 січня 2017 року то тепер цей термін продовжений до 1 липня 2017 року, а для релігійних установ до 01.01.2018 року. Протягом зазначеного строку приводяться установчі документи у відповідність до норм ПКУ та подаються їх копії до органів ДФС.

Джерело: http://vin.sfs.gov.ua/media-ark/news-...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
17.09.2025
Дата визначення ставки акцизу та курсу гривні при поповненні залишку пального
При складанні Заявки платником здійснюється розрахунок обсягів пального, виходячи із сплаченої на електронний рахунок суми акцизного податку, що розраховується за ставкою акцизного податку, що діє на дату її складання та виходячи з офіційного курсу гривні до іноземної валюти, встановленого НБУ, що д...
17.09.2025
Які існують види інструктажів з охорони праці
Інструктаж з охорони праці існує не в одному вигляді та застосовується в різних випадках! Більш детально – на інфографіці. Більше за темою: Інструкція з охорони праці для працівників офісу Інструкція з охорони праці для студентів, що проходять виробничу практику Відповідно до ст. 18 Закону в...
17.09.2025
Несвоєчасне повідомлення про нещасний випадок: чи є відповідальність
Стався нещасний випадок на виробництві? Невчасно подали інформацію про нього? Детальніше про відповідальність роботодавця див. нижче. Більше за темою: Смерть єдиного засновника фермерського господарства: як функціонувати надалі? Припинення трудового договору в разі смерті працівника або робот...
Кращі матеріали