Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Неправильна адреса фізособи в Електронному кабінеті: як виправити?

23.10.2023 46 0 0

Популярний сервіс ДПС Електронний кабінет в процесі функціонування взаємодіє з іншими інформаційно-комунікаційними системами ДПС, зокрема з Державним реєстром фізичних осіб – платників податків (далі – Держреєстр). Порядок та процедури реєстрації в Держреєстрі регламентовані Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Мінфіну від 29.09.2017 № 822 (далі – Положення № 822).

Відповідно до вимог Положення № 822 дані до Держреєстру вносяться на підставі Облікової картки платника податків за формою № 1ДР або Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР, наданих фізособами до контролюючих органів.

Таким чином, якщо в Електронному кабінеті у вкладці «Загальна інформація про платника» меню «ЕК для громадян» наявні розбіжності реєстраційних даних (адреса реєстрації та фактичного проживання), то фізична особа може оновити інформацію в Держреєстрі шляхом надання форми № 5ДР.

Зробити це нескладно за допомогою Електронного кабінету.

Крок 1

Увійдіть до приватної частини Електронного кабінету (за посиланням  https://cabinet.tax.gov.ua або через вебпортал ДПС). Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного  підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою «Дія.Підпис» або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Крок 2

Зайдіть до меню «ЕК для громадян», оберіть розділ «Заява про внесення змін до ДРФО (5ДР) та натисніть «Створити».

Крок 3

Внесіть необхідні дані. Прикріпіть скановані копії необхідних документів у «Додатки». Перевірте наявність та правильність заповнення реквізитів, натиснувши «Перевірити».

Крок 4

Збережіть документ та підпишіть його за допомогою КЕП. Натисніть «Відправити».

Крок 5

Повідомлення про отримання документу та результати обробки форми № 5ДР можна перевірити у меню «Вхідні/вихідні документи». У разі необхідності повідомлення можна завантажити у форматі pdf.

Звертаємо увагу, що для зручності платників на офіційній сторінці вебпорталу ДПС України у розділі «Онлайн-навчання» (за посиланням https://tax.gov.ua/baneryi/onlayn-nav...) розміщені роз’яснювальні текстові, презентаційні та відео матеріали з питань роботи в Електронному кабінеті.

https://dp.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали