Не надійшла квитанція про реєстрацію ПН/РК: як діяти
Враховуючи всі складові реєстрації ПН та/або РК, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, пропонуємо платнику ПДВ:
1) через Електронний кабінет шляхом перегляду у режимі реального часу переглянути дані ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами ПН та/або РК;
2) звернутись до Центру обслуговування платників за своїм місцезнаходженням чи з допомогою гарячої лінії за телефоном 0-800-501-007(напрямок 0) з детальним описом ситуації;
3) якщо після надсилання ПН чи РК через дві години не надійшла квитанція, в Електронному кабінеті відсутні дані про реєстрацію та інспектор за телефоном підтвердив відсутність надходження документа, потрібно надіслати документ повторно на реєстрацію.
visnuk.com.ua/
Коментарі до матеріалу