Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Не отримано квитанції про прийняття, неприйняття або зупинення реєстрації ПН/РК: варіанти дій

07.05.2024

Які дії платника, якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування 

Відповідно до п. 201.10 Податкового кодексу (далі – ПК) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку – продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну (далі – ПН), зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою. Про це нагадують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області. 

Підтвердженням продавцю про прийняття його ПН та/або розрахунку коригування (далі – РК) до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня. 

Датою та часом надання ПН та/або РК в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції. 

Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, така ПН вважається зареєстрованою в ЄРПН. 

Згідно з п. 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246 (далі – Порядок № 1246), ПН та/або РК приймаються до ЄРПН у разі дотримання вимог, установлених п. 192.1, 2001.3, 2001.9, 201.1, 201.10 і 201.16 ПК. 

Відповідно до п. 12 Порядку № 1246 після надходження ПН та/або РК до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема: 

  • відповідності ПН та/або РК затвердженому формату (стандарту); 
  • чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких ПН та/або РК; 
  • дотримання вимог, установлених п. 192.1 та 201.10 ПК; 
  • наявності помилок під час заповнення обов’язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ПК; 
  • наявності суми ПДВ відповідно до п. 2001.3 і 2001.9 ПК (для ПН та/або РК, що реєструються після 1 липня 2015 року); 
  • факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації ПН та/або РК із такими ж реквізитами; 
  • наявності підстав для зупинення реєстрації ПН та/або РК. 

З метою отримання зареєстрованих ПН та/або РК платник податку складає запит в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилає його за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з накладенням кваліфікованого електронного підпису відповідно до абзаців першого – третього п. 10 Порядку № 1246 (п. 21 та 22 Порядку № 1246). 

Відповідно до п. 3 Порядку № 1246 операційний день триває в робочі дні з 8 години 00 хвилин до 20 години 00 хвилин. 

Пунктом 25 Порядку № 1246 визначено, що платник податку через електронний кабінет шляхом перегляду в режимі реального часу має доступ до даних ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами ПН та/або РК. 

Крім цього, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, платник може звернутись до контролюючих органів з детальним описом ситуації або надіслати запит на комунікаційну платформу. 

ГУ ДПС в Івано-Франківській області


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
22.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до Порядку обчислення середньої зарплати Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників Верховна Рада схвалила в цілому зміни до ПК щодо квартального податкового розрахунку для ФОП ДПС відповідає на актуальні...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
23.07.2025
Особливості переведення працівника під час простою
Більше за темою: Пропозиція щодо тимчасового переведення на іншу роботу на період простою Доповідна записка начальника відділу кадрів про тимчасове переведення працівника на іншу роботу на період простою Заява про згоду на тимчасове переведення на іншу роботу, не обумовлену трудовим договором, на...
23.07.2025
Перенесення щорічної відпустки
Щорічна відпустка має бути перенесена на інший період або продовжена в разі хвороби працівника, засвідченої у встановленому порядку, тобто за наявності листка непрацездатності. Більше за темою: Заміна відпустки грошовою компенсацією: коли та як це можна зробити Виїзд заброньованих працівників за к...
23.07.2025
Коли можуть відмовити в оплаті лікарняного
Головне управління Пенсійного фонду в Кіровоградській області інформує про причини відмови застрахованій особі в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності. Більше за темою: Лікарняний у відпустці: як оплачувати? Чи враховувати суми лікарняних при нарахуванні резерву оплати відпусток Оплата ...
Кращі матеріали