Не отримано квитанції про прийняття, неприйняття або зупинення реєстрації ПН/РК: варіанти дій
Більше за темою:
Перша та друга квитанція: термін та порядок отримання при надсиланні електронних документів
Які дії платника, якщо протягом операційного дня не отримано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування
Відповідно до п. 201.10 Податкового кодексу (далі – ПК) при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку – продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни скласти податкову накладну (далі – ПН), зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою. Про це нагадують в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Підтвердженням продавцю про прийняття його ПН та/або розрахунку коригування (далі – РК) до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання ПН та/або РК в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, така ПН вважається зареєстрованою в ЄРПН.
Згідно з п. 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.2010 № 1246 (далі – Порядок № 1246), ПН та/або РК приймаються до ЄРПН у разі дотримання вимог, установлених п. 192.1, 2001.3, 2001.9, 201.1, 201.10 і 201.16 ПК.
Відповідно до п. 12 Порядку № 1246 після надходження ПН та/або РК до ДПС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема:
- відповідності ПН та/або РК затвердженому формату (стандарту);
- чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких ПН та/або РК;
- дотримання вимог, установлених п. 192.1 та 201.10 ПК;
- наявності помилок під час заповнення обов’язкових реквізитів відповідно до п. 201.1 ПК;
- наявності суми ПДВ відповідно до п. 2001.3 і 2001.9 ПК (для ПН та/або РК, що реєструються після 1 липня 2015 року);
- факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації ПН та/або РК із такими ж реквізитами;
- наявності підстав для зупинення реєстрації ПН та/або РК.
З метою отримання зареєстрованих ПН та/або РК платник податку складає запит в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилає його за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем з накладенням кваліфікованого електронного підпису відповідно до абзаців першого – третього п. 10 Порядку № 1246 (п. 21 та 22 Порядку № 1246).
Відповідно до п. 3 Порядку № 1246 операційний день триває в робочі дні з 8 години 00 хвилин до 20 години 00 хвилин.
Пунктом 25 Порядку № 1246 визначено, що платник податку через електронний кабінет шляхом перегляду в режимі реального часу має доступ до даних ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами ПН та/або РК.
Крім цього, з метою з’ясування обставин, за якими протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, платник може звернутись до контролюючих органів з детальним описом ситуації або надіслати запит на комунікаційну платформу.
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу