Чи можна заповнювати паперову трудову книжку, коли вже діє електронна трудова книжка
Так, можна.
Починаючи з 10 червня 2021 року в Україні офіційно діють електронні трудові книжки як аналог паперових трудових книжок. У працівників і роботодавців є 5 років на оцифрування трудових книжок.
Впровадження електронних трудових книжок проводиться до 10 червня 2026 року.
Трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Правила заповнення трудових книжок визначає Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58.
Питання, пов’язані з порядком ведення трудових книжок, їх зберігання, виготовлення, постачання і обліку, регулюються постановою КМУ від 27.04.93 № 301 «Про трудові книжки працівників».
Тому, якщо працівник просить заповнювати паперову трудову книжку – її необхідно заповнювати.
Південно-Східне МУ Держпраці
Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm
Коментарі до матеріалу