Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи може єдинник підтвердити витрати первинкою, засвідченою ЕЦП?

Контролери пояснили, за яких умов документи, засвідчені електронним цифровим підписом (далі — ЕЦП), визнають первинними.

Зокрема, ЕЦП за правовим статусом прирівнюють до власноручного підпису (печатки), якщо:

  • електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису;
  • під час перевірки використовувавли посилений сертифікат ключа, чинний на момент накладення електронного цифрового підпису;
  • особистий ключ підписувача відповідає відкритому ключу, зазначеному в сертифікаті.


Електронний підпис не можуть визнати недійсним лише через те, що він має електронну форму або не ґрунтується на посиленому сертифікаті ключа.

Тобто первинні документи, складені в електронній формі та засвідчені ЕЦП згідно із законодавством, мають таку саму юридичну силу для підтвердження витрат підприємцем­ єдинником, що й паперові.

Нагадаємо: первинні документи, пов’язані, зокрема, з обліком витрат та використані для складання податкової звітності, єдинник повинен зберігати не менш як 1095 днів із дня подання такої звітності.

Лист ГУ ДФС в м. Києві «Щодо визнання первинним документа, посвідченого ЕЦП» від 07.04.16 р. № 2849/К/26-­15-­13­-02­-15

Джерело: http://www.vobu.com.ua/ukr/news/view/54439

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Компенсація роботодавцям за працевлаштування молоді – актуальна інформація
Розглянемо: хто може отримати компенсацію, розмір та строки виплат, як подати заявку, умови відмови у компенсації. Хто може отримати компенсацію? Роботодавець (юридична або фізична особа – підприємець), який наймає безробітну молодь за направленням Центру зайнятості: осіб віком до 25 років...
27.06.2025
Як та хто зобов’язаний декларувати криптовалюту
Українське законодавство не дає визначення терміну «криптовалюта». Натомість є поняття «віртуальний актив» – цифровий вираз вартості, який можна продавати, переказувати, використовувати для платіжних чи інвестиційних цілей.  Згідно зі ст. 46 Закону від 14.10.2014 ...
27.06.2025
Затверджено зміни до додатків до декларації з акцизного податку та Порядку їх заповнення та подання
Наказом Мінфіну від 05.06.2025 № 291 затверджено зміни до форм звітності з акцизного податку та порядку їх заповнення (далі – Наказ № 291). Незначні уточнення до цього наказу внесені наказом Мінфіну від 24.06.2025 № 319 «Про внесення змін до Змін до Порядку заповнення та подання дек...
Кращі матеріали