Підставою для фінансування виплат страхувальникам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності є заява-розрахунок.
Іноді, після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона вже набула статусу «Оплачено», з’являється необхідність відкорегувати внесені дані.
Наприклад, може виникнути потреба додаткового фінансування, дозамовлення коштів (Корегування збільшення) чи, навпаки, повернення вже отриманих сум (Корегування зменшення). Або ж (як правило, для паперових листків непрацездатності) виникає необхідність у виправленні інформації про застраховану особу (Корегування несумових параметрів).
Довідково: корегування несумових параметрів застосовується для виправлення даних в паперових лікарняних, де помилки виникають, наприклад, в реквізитах документів, особистих даних особи, періодах непрацездатності, відмітках тощо.
Для таких випадків на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подання корегуючої заяви-розрахунку.
Алгоритм дій для подання корегуючої заяви-розрахунку такий:
Важливо! До корегування зменшення має бути прикріплено скановану копію платіжного доручення, згідно з яким проведено повернення коштів;
;
https://www.pfu.gov.ua/