Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як подати до ПФУ корегуючу заяву-розрахунок

29.09.2023 150 0 0

Підставою для фінансування виплат страхувальникам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності є заява-розрахунок.

Іноді, після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона вже набула статусу «Оплачено», з’являється необхідність відкорегувати внесені дані.

Наприклад, може виникнути потреба додаткового фінансування, дозамовлення коштів (Корегування збільшення) чи, навпаки, повернення вже отриманих сум (Корегування зменшення). Або ж (як правило, для паперових листків непрацездатності) виникає необхідність у виправленні інформації про застраховану особу (Корегування несумових параметрів).

Довідково: корегування несумових параметрів застосовується для виправлення даних в паперових лікарняних, де помилки виникають, наприклад, в реквізитах документів, особистих даних особи, періодах непрацездатності, відмітках тощо.

Для таких випадків на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подання корегуючої заяви-розрахунку.

Алгоритм дій для подання корегуючої заяви-розрахунку такий:

  • зайдіть в особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
1 из 1
  • на панелі зліва оберіть розділ «Заява-розрахунок»
1 из 1
  • з вікні, що спливе, натисніть «Пошук» та з випадаючого списку скопіюйте номер заяви-розрахунку, яку потрібно відкорегувати;
1 из 1
  • натисніть кнопку «Створити нову» та оберіть опцію «Корегуюча ЗР»;
1 из 1
  • у новому вікні введіть попередньо скопійований номер заяви-розрахунку, щодо якої необхідно зробити корегування та натисніть «Продовжити»;
1 из 1
  • при формуванні корегуючої заяви-розрахунку оберіть необхідний тип корегування з переліку: «Корегування зменшення» або «Корегування збільшення», або «Корегування несумових параметрів», натисніть «Продовжити»;
1 из 1
  • у «Додатку про тимчасову непрацездатність» натисніть піктограму з олівцем;
1 из 1
  • у листку непрацездатності, який з’явиться на екрані, у полі «Сума (в гривнях з копійками) (всього)» введіть новий коректний запис (повну правильну суму, якщо обрано опцію «Корегування збільшення» або сторнуючий (від’ємний) запис із знаком «-», якщо обрано «Корегування зменшення»). Відповідні чисельні значення внесіть у поле «Сума (в гривнях з копійками) (у т.ч. за рахунок коштів Фонду)». Якщо обрано опцію «Корегування несумових параметрів», внесіть виправлену інформацію в поле, яке потребує корегування (наприклад, в реквізити лікарняного, дані про стаж, причину непрацездатності, прізвище тощо).

Важливо! До корегування зменшення має бути прикріплено скановану копію платіжного доручення, згідно з яким проведено повернення коштів;

;
 

1 из 1
  • внесіть дані в поле «Причина розбіжності суми», обравши відповідний запис із випадаючого списку або введіть причину, яка не передбачена в автоматичному режимі, в поле «Причина розбіжності суми – інше»; натисніть «Продовжити»;
1 из 1
  • після внесення корегуючих даних, натисніть кнопку «Сформувати заяву–розрахунок»;
1 из 1
  • перевірте сформовану заяву-розрахунок та натисніть кнопку «Підписати та відправити в ПФУ»;
1 из 1
  • корегуюча заява-розрахунок набуває статусу «В опрацюванні», а після її прийняття Фондом - статусу «Прийнято».

https://www.pfu.gov.ua/
 

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали