Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як виправити технічні помилки в ЄДР?

11.02.2021

Як виправити технічну помилку в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон) у статті 1 визначено, що:

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) – єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.
технічна помилка – описка, друкарська, граматична, арифметична помилка, допущена державним реєстратором під час проведення ним реєстраційних дій.
Відповідно до ст. 32 Закону передбачено необхідний алгоритм дій у разі виявлення у відомостях Єдиного державного реєстру помилки, допущеної суб’єктом державної реєстрації, а саме:

  • заявник письмово в паперовій або електронній формі повідомляє про це суб’єкта державної реєстрації;
  • суб’єкт державної реєстрації перевіряє відповідність відомостей Єдиного державного реєстру інформації, що міститься в документах, що стали підставою для внесення цих відомостей;
  • якщо факт невідповідності підтверджено – суб’єкт державної реєстрації безоплатно виправляє допущену помилку в день надходження повідомлення.
  • якщо помилка у відомостях Єдиного державного реєстру, допущена не з вини суб’єкта державної реєстрації – її виправлення здійснюється за плату;
  • у разі виявлення допущеної помилки суб’єктом державної реєстрації самостійно – він в одноденний строк безоплатно виправляє допущену помилку та письмово повідомляє про це заявника;
  • якщо помилка допущена внаслідок наявності помилок у документах, на підставі яких були внесені відповідні відомості – її виправлення здійснюється після виправлення помилок у таких документах.

Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру може здійснюватися також на підставі судового рішення.

Статтею 36 Закону встановлено розміри адміністративного збору за виправлення технічної помилки, допущеної з вини заявника, зокрема:

1) у разі помилки, допущеної під час за державної реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, що здійснювалася на підставі документів, поданих:

  • в паперовій формі – 30% від 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2021 рік – 200 грн.);
  • в електронній формі – 30% від 75% від 0,3 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2021 рік – 150 грн.);

2) у разі помилки, допущеної під час державної реєстрації змін відомостей про благодійну організацію та про прізвище, ім'я, по батькові або місцезнаходження фізичної особи – підприємця , що здійснювалася на підставі документів, поданих:

  • в паперовій формі – 30% від 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2021 рік – 70 грн.);
  • в електронній формі – 30% від 75% від 0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб (станом на 2021 рік – 50 грн.).

Отже, навіть якщо помилку допущено з вини заявника, але під час проведення реєстраційних дій, що здійснюються без справляння адміністративного збору (наприклад створення, зміни до інформації про здійснення зв'язку), або щодо юридичної особи, що звільнена від його сплати (наприклад органи державної влади чи місцевого самоврядування) – виправлення такої помилки здійснюється безоплатно.

justice-km.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
07.10.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025) ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 26.09.2025 Оновлено показники середньої зарплати за 2025 рік, яка враховується для обчислення пенсії ДПС відповідає на актуальні запитанн...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
09.10.2025
Зміна статусу постачальника: як відобразити в SAF-T UA
Інформація щодо контрагента (постачальника), з якими суб’єкт господарювання мав господарські відносини, повинна бути відображена одним записом. Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Якщо в періоді, за який формується SAF-T UA, фізособа-по...
09.10.2025
Держмитслужба спростила сплату митних платежів
Ознайомтеся з новими можливостями для платників щодо швидкої оплати платежів на порталі «Єдине вікно для міжнародної торгівлі», а також з додатковими сервісами для бізнесу. Більше за темою: Зміна митної вартості товарів: коли коригувати ПДВ? Підприємець планує займатися зовнішньоеконом...
09.10.2025
Чи можна звільнити мобілізованого працівника у зв’язку зі скороченням штату
Виникла необхідність у скороченні штатної чисельності? Маєте мобілізованих працівників? Чи можна таких осіб звільнити без їх згоди? Більше за темою: Початок роботи після демобілізації Під час проходження військової служби працівниця дізналася, що її звільнено з ініціативи роботодавця у зв’язк...
Кращі матеріали