Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Етапи реєстрації організації в якості неприбуткової

17.12.2019

Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою КМУ від 13.07.2016 № 440.

Включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій здійснюється податковим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості.

Для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу:

  • реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку №440;
  • засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»);
  • житлово-будівельні кооперативи повинні надати також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом;
  • неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.

Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) в один із таких способів:

  • особисто керівником або представником неприбуткової організації (з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;
  • поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
  • засобами електронного зв’язку в електронній формі, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів;
  • державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи. Така заява передається в електронній формі технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію створення юридичної особи.

За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом 3-х робочих днів з дня їх отримання податковим органом приймається рішення про включення/ відмову у включенні організації до Реєстру.

Неприбутковій організації відмовляється у включенні до Реєстру в разі:

  • подання неповного пакета документів;
  • невідповідності вимогам «неприбутковості», встановленим п. 133.4 ст. 133 ПКУ.

У разі відсутності підстав для відмови у включенні до Реєстру, податковий орган зобов’язаний протягом 3-х робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення такої організації до Реєстру, присвоєння ознаки неприбутковості.

За наявності підстав для відмови у включенні до Реєстру, податковим органом готується відповідне рішення за формою згідно з дод. 2 до Порядку №440 у двох примірниках, один з яких вручається такій організації, а другий залишається в податковому органі.

Після отримання рішення про відмову у включенні до Реєстру організація може усунути недоліки та повторно подати документи, не змінюючи при цьому положення установчих документів, до яких не висловлено зауважень.

zp.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
22.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до Порядку обчислення середньої зарплати Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників Верховна Рада схвалила в цілому зміни до ПК щодо квартального податкового розрахунку для ФОП ДПС відповідає на актуальні...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
23.07.2025
Особливості переведення працівника під час простою
Більше за темою: Пропозиція щодо тимчасового переведення на іншу роботу на період простою Доповідна записка начальника відділу кадрів про тимчасове переведення працівника на іншу роботу на період простою Заява про згоду на тимчасове переведення на іншу роботу, не обумовлену трудовим договором, на...
23.07.2025
Перенесення щорічної відпустки
Щорічна відпустка має бути перенесена на інший період або продовжена в разі хвороби працівника, засвідченої у встановленому порядку, тобто за наявності листка непрацездатності. Більше за темою: Заміна відпустки грошовою компенсацією: коли та як це можна зробити Виїзд заброньованих працівників за к...
23.07.2025
Коли можуть відмовити в оплаті лікарняного
Головне управління Пенсійного фонду в Кіровоградській області інформує про причини відмови застрахованій особі в наданні допомоги по тимчасовій непрацездатності. Більше за темою: Лікарняний у відпустці: як оплачувати? Чи враховувати суми лікарняних при нарахуванні резерву оплати відпусток Оплата ...
Кращі матеріали