Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

ЕЦП: що робити при виникненні помилки «Невірний пароль або ключ пошкоджено»

29.11.2018 3568 0 0

Для усунення помилки необхідно перевірити:

  • який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер - директор - електронна печатка);
  • правильність введення пароля, а саме: регістр введення пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
  • чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);
  • чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни імені файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД ДФС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).

У разі якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

ЗІР 401.01

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали