ЕЦП: що робити при виникненні помилки «Невірний пароль або ключ пошкоджено»
Для усунення помилки необхідно перевірити:
- який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (правильна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер - директор - електронна печатка);
- правильність введення пароля, а саме: регістр введення пароля, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);
- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);
- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа (у разі зміни імені файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі - АЦСК ІДД ДФС), в якому отримували кваліфікований сертифікат, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).
У разі якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему, необхідно звернутися до представництва АЦСК ІДД ДФС, в якому були отримані кваліфіковані сертифікати, подати заяву на скасування кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати відповідні йому кваліфіковані сертифікати.
ЗІР 401.01
Коментарі до матеріалу