Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Для отримання розстрочення суми за іпотечним кредитом необхідно подати майнову декларацію

01.02.2018

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу платників, що Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» до Податкового кодексу України (далі – ПКУ) внесено зміни, згідно з якими, зокрема, за кредитом, що отриманий на придбання житла (іпотечний кредит), платник податку на доходи фізичних осіб має право на сплату суми податкового зобов’язання, нарахованої на суму боргу (кредиту та/або відсотків), прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним із процедурою його банкрутства, до закінчення строку позовної давності, протягом трьох років починаючи з року, в якому задекларовано суму такого податкового зобов’язання.

Для рострочення такої суми податкового зобов’язанння платник податку разом із декларацією за 2017 рік подає заяву у довільній формі, що містить фактичні дані про суму прощеного (анульованого) кредитором боргу, підтверджену відповідними документами кредитора, та коротке пояснення обставин, що привезли до виникнення необхідності здійснення розстрочення задекларованої суми податкового зобов’язання. Такі доповнення до податкової декларації про майновий стан і доходи, складені за довільною формою, вважаються невід’ємною її частиною.

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
01.07.2025
Які інструкції з охорони праці повинні бути на підприємстві та хто відповідає за їх розробку
Кожен СГ забезпечує функціювання системи управління охороною праці, а саме: розробляє та затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства, та встановлює правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях ...
01.07.2025
Як отримати інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
Для отримання інформації з Державного реєстру речових прав у паперовій формі необхідно звертатися до держреєстратора прав на нерухоме майно, адміністратора центру надання адміністративних послуг або помічника нотаріуса, а в електронній формі інформацію можна отримати за допомогою порталу «Дія&...
01.07.2025
Як єдиннику четвертої групи правильно вказати номер декларації, що уточнюється
Номер, за яким було зареєстровано в контролюючому органі уточнюючу загальну податкову декларацію платника єдиного податку четвертої групи, показники якої підлягають виправленню. Більше за темою: Податкова не приймає декларацію: як зрозуміти, у чому причина? Чи можна подати уточнюючу декларацію, як...
Кращі матеріали