Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Для бюджетників оновили функціонал системи «Клієнт казначейства - Казначейство»

15.02.2021

Державна казначейська служба повідомила розпорядників та одержувачів бюджетних коштів про розширені функціональні можливості системи дистанційного обслуговування клієнтів «Клієнт казначейства - Казначейство» (СДО).

Тепер СДО дозволяє не лише дистанційно подавати Реєстри бюджетних та бюджетних фінансових зобов'язань в електронній формі, а й безпосередньо через інтерфейс СДО роздрукувати такі документи із відміткою Казначейства про їхню реєстрацію або отримати їхню копію в зручному для користувачів форматі (PDF або WORD).

Корисною та актуальною для місцевих фінансових органів стане ще одна нова функція: можливість дистанційно подати в електронному вигляді «Розпорядження про виділення коштів загального (спеціального) фонду місцевих бюджетів» для виконання операцій по спрямуванню коштів до бюджету розвитку. Можливість друку із відміткою Казначейства таких документів також реалізована.

Також модифіковано інтерфейс розділу СДО для роботи із бюджетними документами - він став більш зручним та простішим для користувачів.

Окрім того, змінено форму Заявок про надання доступу до системи дистанційного обслуговування клієнтів з використанням СДО.

У формі Заявок оновили перелік документів, які подають клієнти до Казначейства в процесі виконання бюджетів. Перелік документів доповнено назвами відповідних операцій у СДО.

Заявки за оновленою формою треба подавати для підключення нових користувачів, а також у випадку оновлення інформації (зміна ідентифікаційних даних, повноважень тощо) користувачів, яким вже надано доступ до СДО. В інших випадках подавати Заявки за оновленою формою на користувачів, яким вже надано доступ на підставі Заявок старого зразка, не потрібно.

www.treasury.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали