Ціни продажу тютюнових виробів у роздрібній мережі
За визначенням, наведеним уп.п.14.1.252 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), тютюнові вироби – це сигарети з фільтром або без фільтру, цигарки, сигари, сигарили, а також люльковий, нюхальний, смоктальний, жувальний тютюн, махорка та інші вироби з тютюну чи його замінників для куріння, нюхання, смоктання чи жування.
Відповідно до п.215.1 ст.215 ПКУ тютюнові вироби відносяться до підакцизних товарів.
Максимальні роздрібні ціни (далі - МРЦ) на підакцизні товари (продукцію) встановлюються виробниками або імпортерами товарів (продукції) шляхом декларування таких цін у порядку, встановленому ПКУ. Продаж суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, на які встановлюються МРЦ, не може здійснюватися за цінами, вищими за МРЦ, збільшеними на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Продаж сигарет (з фільтром та без фільтру) та цигарок у роздрібній мережі здійснюється за цінами, не вищими за МРЦ, збільшені на суму акцизного податку з роздрібної торгівлі підакцизних товарів - до вартості пачки сигарет чи цигарок, не вищої за МРЦ (100 %), додається акцизний податок з роздрібної торгівлі підакцизними товарами – 5 % вказаної вартості. Вартість пачки сигарет (цигарок), вище якої не дозволена її реалізація, можна отримати помноживши МРЦ (вказану на пачці) на 1,05.
Продаж інших тютюнових виробів у роздрібній мережі здійснюється за цінами, рівень яких визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням податку на додану вартість, акцизного податку (крім акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів), та акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, що становить 5 % вказаної вартості.
Статтею 17 Закону України від 19.12.1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями передбачено накладення штрафів у разі роздрібної торгівлі тютюновими виробами за цінами, вищими від МРЦ на тютюнові вироби, встановленими виробниками або імпортерами таких тютюнових виробів, збільшеними на суми акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу тютюнових виробів, у розмірі 100 %. вартості наявних у суб’єкта господарювання тютюнових виробів, але не менше 10 000 гривень.
kyivobl.tax.gov.ua
Коментарі до матеріалу