Актуальні питання оподаткування доходів платників податків-фізосіб
02.12.2016 186 0 0
Питання 1. Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи може фізична особа – підприємець бути платником єдиного податку другої групи, якщо він надає послуги фізичній особі, а оплата їх вартості здійснюється юридичною особою, яка не є платником єдиного податку?
Відповідь. Якщо фізична особа – підприємець – платник єдиного податку другої групи надає послуги відповідно до договору, в якому визначено, що замовником є фізична особа, яка підписує акт виконаних робіт, але вартість виконаних послуг для фізичної особи оплачує юридична особа, яка не є платником єдиного податку, то такий підприємець має право обрати другу групу платника єдиного податку.
Якщо ж фізична особа – підприємець – платник єдиного податку другої групи надає послуги відповідно до договору, яким визначено, що замовником є юридична особа – не платник єдиного податку, яка підписує акт виконаних робіт та оплачує вартість виконаних послуг, то такий підприємець порушує умови, передбачені Податковим кодексом України для другої групи платників єдиного податку.
Однак, за таким підприємцем залишається право обрання третьої групи платника єдиного податку.
Питання 2. Якщо я є фізичною особою – підприємцем і одночасно працюю на підприємстві, де отримую заробітну плату, то чи маю я право на податкову знижку? Дякую.
Відповідь. Право на податкову знижку має фізична особа – підприємець, яка є найманою особою, виключно до доходів, одержаних протягом року у вигляді заробітної плати.
Питання 3. Скажіть, будь ласка, які документи повинні знаходитись на місці здійснення торгівельної діяльності у фізичної особи – підприємця, який працює на загальній системі оподаткування? Дякую.
Відповідь. Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування при здійсненні торгівельної діяльності зобов’язані здійснювати розрахункові операції виключно із застосуванням реєстратора розрахункових операцій.
При цьому, фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування повинні забезпечити наявність на торговому місці наступних документів:
- книги обліку доходів та витрат;
- книги обліку розрахункових операцій;
- виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
- ліцензії (у разі торгівлі товарами, що підлягають ліцензуванню);
- свідоцтва платника ПДВ (у разі, якщо суб’єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);
- трудових угод з найманими працівниками (у разі використання найманої праці).
Джерело: http://dp.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...
Коментарі до матеріалу