Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

29 адмінпослуг для ЕкоСистеми оцифрують й інтегрують їх із порталом Дія

13.08.2021

У червні Міністерство цифрової трансформації та Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів презентували нові послуги на національній платформі ЕкоСистема. Вже незабаром 29 адмінпослуг будуть оцифровані й інтегровані з порталом Дія.

Щороку до Міндовкілля та обласних адміністрацій надходять 75 тисяч звернень на отримання дозвільних документів. У середньому на один документ підприємець витрачає понад 4 тисяч годин та 6 тисяч гривень непрямих витрат. Проте це не гарантує отримання послуги. Завдяки ЕкоСистемі українці зможуть заощадити час та гроші, оскільки тут зібрані всі адміністративні екопослуги для бізнесу, доступні онлайн і без корупції, та екологічна інформація для громадян.

Наразі в ЕкоСистемі вже доступні 7 послуг: висновок про транскордонне перевезення відходів, що внесені до Зеленого переліку, ліцензія на операції з небезпечними відходами та інші. Загалом будуть оцифровані 29 адмінпослуг. Мінцифри інтегрує їх із порталом Дія.

Також в ЕкоСистемі вже доступні понад 40 реєстрів із достовірною інформацією про довкілля. У планах відкрити понад 80 реєстрів, за допомогою яких українці зможуть безперешкодно перевіряти будь-яку екологічну інформацію.

https://www.kmu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
01.10.2025
Кримінальна відповідальність за умисну несплату ПДФО та військового збору: практика БЕБ
Ухилялися від сплати податків, зборів (обов’язкових платежів)? Як можна уникнути кримінальної відповідальності? Більше за темою: Фортифікаційні споруди на земельних ділянках: коли не сплачувати земельний та єдиний податки, МПЗ? Фінмоніторинг від НБУ: як банки виявляють схеми ухилення від спл...
01.10.2025
Перевіряємо дані у СПОВ: як перевірити стаж в е-трудовій книжці
Відображення даних про страховий стаж та доходи працівників, а також електронна трудова книжка: як перевірити стаж? Більше за темою: Чи може працівник подати до ПФУ свою паперову трудову книжку для оцифрування без участі роботодавця? Постановою КМУ від 04.06.1998 № 794 «Про затвердження Полож...
01.10.2025
Укртрансбезпека відповідає на запитання щодо внутрішніх нерегулярних перевезень
Ознайомтеся з відповідями на найпоширеніші питання від перевізників щодо роботи модуля «Внутрішні нерегулярні перевезення». Більше за темою: Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників перевезень? Перевезення ТМЦ для власних потреб: чи потрібна ТТН...
Кращі матеріали