Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Запроваджується електронний реєстр листків непрацездатності

14.12.2016

Запровадження електронного реєстру листків непрацездатності – один із основних пунктів Плану здійснення заходів щодо запобігання корупції у Міністерстві охорони здоров'я України

Єдиний електронний реєстр листків непрацездатності дозволить зекономити близько двох мільярдів гривень коштів застрахованих осіб щорічно. Сьогодні можна говорити про активізацію розв'язання проблеми впровадження єдиного електронного реєстру листків непрацездатності (далі – ЄЕРЛН) на рівні уряду. Завдяки активній співпраці та злагодженим діям Міністерства охорони здоров'я, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та своєчасному втручанню Кабінету Міністрів України є надія, що цей важливий проект вдасться реалізувати.

На сьогодні лікарняні листки видають установи охорони здоров'я, які не зацікавлені в забезпеченні дієвого контролю за обліком, рухом, видачею та продовженням таких листків, оскільки виплату допомоги здійснює Фонд.

Введення на всій території України електронного реєстру дозволить не тільки забезпечити дієвий контроль за обліком і обґрунтованістю виданих та продовжених листки непрацездатності, але і допоможе здійснювати моніторинг захворюваності населення України та планувати заходи з профілактичного оздоровлення застрахованих осіб.

Щорічно закладами охорони здоров'я України видається до 7 млн ​​листків непрацездатності, приблизно 20% з яких, у ході перевірок фахівцями Фонду, визнаються виданими або продовженими з істотними порушеннями. В результаті таких дій держава втрачає мільйони гривень застрахованих осіб. Таким чином, при введенні ЄЕРЛН орієнтовна економія коштів бюджету Фонду та роботодавців на виплату допомоги по тимчасовій непрацездатності може скласти суму понад 1,8 млрд. грн. Впровадження реєстру дасть можливість повного контролю за видачею лікарняних з моменту звернення застрахованої особи до закладу охорони здоров'я. Також роботодавці зможуть оперативно отримувати інформацію про лікувальний заклад, що видав лікарняний листок, час звернення застрахованої особи. Наявність реєстру дозволить уникнути тривалого перебування застрахованих осіб на лікарняному, у тому числі в різних установах. Прозоро, оперативно і без бюрократії - ті принципи якими ми повинні керуватися.

На даний час Міністерством охорони здоров’я  підписано відповідний наказ до запровадження в дію електронного реєстру листків непрацездатності.

Джерело: http://www.fse.gov.ua/fse/control/mai...

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали