Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Тимчасово врегулювали порядок розгляду заявок на видачу ліцензії на експорт аграрної продукції у 2023 році

21.11.2023

Ураховуючи нагальність питання ліцензування експорту аграрної продукції згідно з приміткою 1 додатку 7 до постанови КМУ від 27.12.2022 № 1466 «Про затвердження переліків товарів, експорт та імпорт яких підлягає ліцензуванню, та квот на 2023 рік» (далі – Постанова № 1466), до нормативно-правового врегулювання питання внесення уточнюючих змін в частині визначення вимог до оформлення додаткових документів, пропонується заявникам: 

  • подавати додаткові документи, визначені у примітці 1 додатку 7 до Постанови № 1466 у вигляді завірених в установленому порядку керівником заявника копій: 
    • підтверджуючого документа про взяття на облік платників ПДВ підприємства-заявника; 
    • довідки про відкриття банківського рахунка нерезидентом (покупцем товару); 
  • оформлювати та подавати усі визначені законодавством документи для одержання ліцензій на експорт товарів в електронній формі (з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у т. ч. через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування). 

Водночас Мінекономіки повідомляє, що оформлення та подання заявниками документів в електронній формі, оформлення та видача ним ліцензій в електронній формі здійснюватиметься згідно з вимогами Законів від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг». 

Мінекономіки 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали