Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

В Уряді запрацювала система подачі електронних петицій

31.08.2016

В прес-центрі Уряду презентували систему електронних петицій до Кабінету Міністрів та оприлюднили перші результати роботи нового сервісу.

За перший день роботи системи е-петицій було подано майже 200 петицій, 120 з яких вже оприлюднені на сайті, інші перебувають на модерації.

Сьогодні електронна демократія не є чимось новим, але завдяки сучасним технологіям її можна спростити і зробити дієвішою, надавши громадянам більше можливостей впливати на Уряд і допомагати бути ефективнішим. За результатами моніторингу першого дня роботи нової системи найбільш популярною стала петиція, яка стосувалася створення реєстру чиновників, і повідомив про надання відмови по кільком скаргам, оскільки вони не є петиціями.

Система створена за експертної та фінансової підтримки програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що фінансується Швейцарською Конфедерацією. Під час нашої роботи були враховані коментарі користувачів вже існуючих сервісів е-петицій, а також кращий міжнародний досвід стосовно електронної ідентифікації та інших технологій, які гарантуватимуть максимальний доступ громадян і водночас допомагатимуть уникнути фальсифікації та забезпечити надійну роботу системи.

Громадяни України можуть подати електронні петиції до Кабінету Міністрів України або підтримати вже подані, зареєструвавшись на сервісі http://petition.kmu.gov.ua/. Для розгляду Урядом петиція має набрати не менше 25000 голосів впродовж 90 днів. Якщо петиція не набирає достатньої кількості голосів, вона буде розглянута як колективне звернення.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
27.06.2025
Що означають нові статуси у Резерв+ та як діяти у певних випадках
У застосунку «Резерв+» з’являються різні статуси щодо військового обліку. Розглянемо, що вони означають і як діяти. Більше за темою: Перелік документів, що оформлюються юридичною особою для ведення військового обліку Чи подавати звіт про заброньованих військовозобов’яз...
Кращі матеріали