Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

В Уряді запрацювала система подачі електронних петицій

31.08.2016

В прес-центрі Уряду презентували систему електронних петицій до Кабінету Міністрів та оприлюднили перші результати роботи нового сервісу.

За перший день роботи системи е-петицій було подано майже 200 петицій, 120 з яких вже оприлюднені на сайті, інші перебувають на модерації.

Сьогодні електронна демократія не є чимось новим, але завдяки сучасним технологіям її можна спростити і зробити дієвішою, надавши громадянам більше можливостей впливати на Уряд і допомагати бути ефективнішим. За результатами моніторингу першого дня роботи нової системи найбільш популярною стала петиція, яка стосувалася створення реєстру чиновників, і повідомив про надання відмови по кільком скаргам, оскільки вони не є петиціями.

Система створена за експертної та фінансової підтримки програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що фінансується Швейцарською Конфедерацією. Під час нашої роботи були враховані коментарі користувачів вже існуючих сервісів е-петицій, а також кращий міжнародний досвід стосовно електронної ідентифікації та інших технологій, які гарантуватимуть максимальний доступ громадян і водночас допомагатимуть уникнути фальсифікації та забезпечити надійну роботу системи.

Громадяни України можуть подати електронні петиції до Кабінету Міністрів України або підтримати вже подані, зареєструвавшись на сервісі http://petition.kmu.gov.ua/. Для розгляду Урядом петиція має набрати не менше 25000 голосів впродовж 90 днів. Якщо петиція не набирає достатньої кількості голосів, вона буде розглянута як колективне звернення.

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали