Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Укрпошта бореться з корупцією: відкрита гаряча лінія

18.01.2018

Відтепер всі, хто вважатиме, що працівники «Укрпошти» зловживають службовим становищем заради власної вигоди, або зіткнуться з неправомірним вимогою листоноші оплатити доставку пенсії і т.д., можуть повідомити про це за телефоном 0-800-3000-76.

Автоматична цілодобова антикорупційна безкоштовна гаряча лінія 0-800-3000-76 відкрита з метою виявлення в «Укрпошті» фактів корупції та запобігання порушенням законодавства.

У міністерстві повідомили, що телефонні дзвінки на лінії приймає і записує автовідповідач. І відзначили, що навіть анонімні повідомлення будуть розглянуті, а зазначена інформація перевірена. У разі підтвердження фактів обіцяють усунути порушення, а винних притягти до відповідальності.

Якщо листоноша чомусь вимагає гроші за видачу пенсії або працівник філії - за укладення договору оренди або торгівлі, якщо вам відомо про використання майна компанії працівником в особистих цілях, або у вас виникло подібне припущення - дзвоніть і повідомляйте про такі факти.

Крім телефонної лінії, можна скористатися електронною поштою, надіславши електронного листа на адресу ukrposhtaantikor@gmail.com.

При цьому зазначено, що в разі скарг або пропозицій з надання послуг, як і раніше, можна звертатися в контакт-центр за телефоном 0-800-300-545.

Джерело: https://ukrposhta.ua

Коментарі до матеріалу
Всього коментарів 47
Відсортовано:
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
28.06.2025
Які послуги Дії можуть використовувати компанії
Цифровізація – це стандарт, за яким уже працюють бізнес і установи. Паспорт – без сканів. Підпис – без ручки. Дані – без ручного введення.  Цифрові сервіси Дії вже інтегрували понад 25 000 бізнесів та установ. Вони ідентифікують клієнтів, підписують документи онлайн, пе...
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
Кращі матеріали